AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Er det normalt? Engelsk menn tenker jeg da. Chatter med en på snap og vil ikke bli overrasket til helgen når forhåpentligvis buksene skal av Aldri vært med en omskåret før Anonymkode: dbce9...3a9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Var sammen med en brite en gang, han var ikke omskåret. Tror ikke den stereotypiske briten er det, men det finnes vel omskårede menn overalt. Anonymkode: f34ef...3f1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Nei. Mannen min er engelsk, han bare lo da jeg leste spørsmålet ditt. 😂 Anonymkode: bbe63...5c4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Nye engelskmenn kan være omskåret, skotter er sjeldent omskåret for da fryser de på kukhodet på vinteren i kilt. Anonymkode: cabde...03e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nye engelskmenn kan være omskåret, skotter er sjeldent omskåret for da fryser de på kukhodet på vinteren i kilt. Anonymkode: cabde...03e 😂 Anonymkode: bbe63...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå