Gå til innhold

Hvilken tv serie er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann som jogger mye. Ett barn blir drept. Han blir mistenkt og en politidame henger i nakken på han hele tiden for å ta han. Ei med mørkt hår og spiss nese, med hårsveisen dratt tilbake med en dult bak. Tror den gikk på TVNorge. 

Anonymkode: 3ba82...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann som jogger mye. Ett barn blir drept. Han blir mistenkt og en politidame henger i nakken på han hele tiden for å ta han. Ei med mørkt hår og spiss nese, med hårsveisen dratt tilbake med en dult bak. Tror den gikk på TVNorge. 

Jaaa... det skulle komme en sesong 2 som jeg gledet meg til. vet akkurat hvem du mener. Skal tenke litt, kommer forhåpentligvis på det utover kvelden! 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Mynona skrev:

Jaaa... det skulle komme en sesong 2 som jeg gledet meg til. vet akkurat hvem du mener. Skal tenke litt, kommer forhåpentligvis på det utover kvelden! 

Mener på jeg har sett sesong 2 på nettet, gjennom popcorn lrns, men ble plutselig veldig nyskjerrig på om det var mer

Skrevet

Var det Ryan Phillippe som spilte hovedrollen? Jeg blander han med en annen kjekkas fra 90-tallet. Så kan være han andre. 

Og hun politidama har spilt i mye også men kommer ikke på hvem hun er nå.. trodde kanskje Kyra Sedgewick.. men fant ikke noe på imdb på de to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...