AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Har vært bestevenn med bestevenninna mi siden første klasse (11 år). Vi har alltid hatt det sykt morsomt sammen!! Hun har vært min nr 1❤️ Nå føler jeg vi har begynt å vokst fra hverandre... Jeg har kanskje forandret meg og hun har forandret seg😢 Men har noen tips til hvordan vi enda kan få vennskapet til å fungere slik som før? Anonymkode: 4480a...ab9
smalls Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 (endret) Det er helt normalt at man vokser fra hverandre når man blir eldre. Hun jeg var bestevenninne gjennom ungdomsskolen og vgs har jeg ikke kontakt med. Vi har bare vokst fra hverandre dessverre. Vi er på helt forskjellig stadier i livet. Hun gift med 3 barn og jeg singel og barnefri. Har ikke snakket med henne minst 6 år. De siste gangene vi møttes, så merket jeg vi ikke hadde like mye til felles mer og at vi bare hadde vokst fra hverandre. Hun bor flere timer unna. Kontakten den bare dabbet av Endret 9. august 2019 av smalls
Isild Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Helt normalt å "gå hvert til sitt" etter et veldig nært vennskap i ung alder. Har derimot opplevd at man finner tilbake til hverandre igjen senere i livet - litt mer moderat som oftest, men man har en historie sammen og det skaper bånd og felles minner.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Min barndomsvenninne og jeg vokste fra hverandre rundt videregående. Vi gikk på forskjellige skoler og fikk mange nye venner og utviklet oss i ulik retning, men da vi ble rundt 22 økte kontakten mellom oss på nokså naturlig vis og vi vokste rett og slett sammen igjen. Hun er nå den nærmeste venninnen jeg har og vi forteller hverandre alt. Vi snakket aldri om det mens det pågikk, så det var aldri noe drama, men vi lot det skje helt naturlig og så fant vi tilbake til hverandre når tiden var klar for det Anonymkode: c05a6...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå