AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg lurer på om noen har vært der og kan dele erfaringen? Jeg lar aldri barna mine gå på sirkus, dyrehager osv. der dyr er på utstilling i unaturlige og for små omgivelser. Og enda verre på førstnevnte, der de blir tvunget til å opptre. Men Langedrag, der virker det jo som dyrene har det veldig bra? Eller tar jeg feil? Anonymkode: d9bcf...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Del Skrevet 9. august 2019 Langedrag er vel ingen nasjonalpark. Anonymkode: f87e4...cb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 9. august 2019 #3 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg er også opptatt av det, har vurdert å reise dit, men ikke kommet så lang enda... Spent på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Del Skrevet 9. august 2019 Langedrag er på dyrenes premisser og derfor ingen vanlig ZOO. Anbefaler sterkt å dra dit da opplevelsen av naturen og dyr er unik. Anonymkode: 1e9f2...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Del Skrevet 9. august 2019 Det er en kjedelig plass langt ut i gokk uten noe å finne på. Flere mil til nærmeste butikk. Barna vil kjede seg der. Anonymkode: c48ef...278 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 9. august 2019 #6 Del Skrevet 9. august 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en kjedelig plass langt ut i gokk uten noe å finne på. Flere mil til nærmeste butikk. Barna vil kjede seg der. Anonymkode: c48ef...278 Er vel ikke akkurat på grunn av butikker man reiser dit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #7 Del Skrevet 9. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Langedrag er vel ingen nasjonalpark. Anonymkode: f87e4...cb5 Haha, sant det 🙈 Skrev litt feil TS Anonymkode: d9bcf...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #8 Del Skrevet 9. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Langedrag er på dyrenes premisser og derfor ingen vanlig ZOO. Anbefaler sterkt å dra dit da opplevelsen av naturen og dyr er unik. Anonymkode: 1e9f2...f9e Takk for svar 😊 TS Anonymkode: d9bcf...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå