Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt en body scrub fra Body Shop. Jeg trodde det var meningen at man skulle bruke denne etter dusjsåpen, og så skylle av. Er det ikke sånn? Konsistensen var nemlig som body lotion og det var helt umulig å skylle vekk liksom.

Har jeg misforstått noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

hmm.. høres rart ut. Er du sikker på at det er body scrub, og ikke body butter du har kjøpt?

Den body scrub'en jeg har fra body shop bruker jeg i dusjen, og har ikke noe problemer med å skylle den vekk.

Gjest Anonymous
Skrevet

hmm ja er sikker på at det er bodyscrub...det er iallfall det som står på krukken. Men åssen er huden din etter at du skylte av da? min var helt sleip lissom..akkurat som om det var bodylotion

Gjest gjest1
Skrevet

det er jo fuktighetsgivende stoffer i scrub'ene fra body shop. Det er hvertfall i den jeg har. Så huden er kanskje litt glatt ja, nesten som når en har smurt seg inn med body lotion.

Men sleip.. nei, tror ikke jeg pleier å være så sleip når jeg kommer ut av dusjen :ler:

Tror det er meningen at den skal være sånn - at en blir litt glatt, eller sleip om du vil, når en er ferdig. Men når jeg tenker meg om så pleier jeg å skrubbe før jeg vasker meg. Du kan jo prøve det. Da får en jo vekk en del av det sleipe.. :wink:

Gjest manic
Skrevet

Jeg har en body scrub som jeg blir sleip av, og det er nettopp det som er poenget med den, den scrubber og gir fuktighet og etter dusjen er huden deilig :) Er det skrubbekorn i den du har kjøpt da?

Gjest Anonymous
Skrevet

okey da prøver jeg å skrubbe før jeg såper meg inn!

Ja det er litt skrubbekorn i den, men ikke så mye som jeg hadde forventa.

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke prøvd body scrub'en du snakker om, men hadde en ansiktsskrubb fra Body Shop før. Den ble liggende som et ekkelt lag på ansiktet etter bruk.

Liker Extofonic (?) fra Loreal veldig godt, men oftest bruker jeg bare skrubbehansker/hampvott og vanlig såpe.

Gjest Anonymous
Skrevet

ekkelt lag ja...det er akkurat det jeg mener.

det er jammen dyrt å finne de produktene man liker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken skrubb har du? Utenom oliven og cocoa butter er alle mer oljete, og poenget er at du skal få denne fuktigheten,slik at huden er myk og god. Skrubber og gir fuktighet:)

Jeg vil anbefale deg å bruke skrubbehanskene i tillegg, du vil spare inn på skrubben så den er mer drøy, du vil få skrubbet ekstra godt samtidig som du vil stimulere blodsirkulasjonen enda bedre!

Noen hudtyper tar til seg fuktighet senere enn andre...

Skrubbene fra Body Shop er kjempegode :)

Skrevet

Jeg har en sånn bodyscrub. Tror det er den med mango?? Og den er for tørr hud og er derfor tilsatt litt olje. Dersom du ikke vil ha oljen, anbefaler jeg deg å bruke skrubbehansker med en av dusjsåpene til Bodyshop i stedet. Funker kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...