Gå til innhold

God erfaring med brudekjole fra Jjshouse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett litt på brudekjoler fra Jjshouse. Har lest mye varierende anmeldelser derfra, på diverse sider. Noen som er kjempefornøyd og sier kjolen er akkurat som på bilde, og noen som ikke er fornøyd i det hele tatt. Er det noen her som har GOD erfaring med dem? Jeg har et budsjett på rundt 5-6000,- og har ikke funnet noe jeg liker i den prisklassen her i Norge. 

Anonymkode: 55c62...46b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ASOS, Ellos, Monsoo og HM- de kan ha noe fint. 

Har ikke erfaring med Jjs House. Jeg har sett en kjole jeg har tenkt å bestille, men jeg skal ha en plan B, tilfelle den ikke er brukandes.

Anonymkode: 61c08...1fc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Styr unna. Jeg betalte mer i toll derfra enn hva jeg betalte for et par billige sko. (Edit: pga oppgitt feil verdi av JJs) De brukte også DHL som tok ekstra betalt? (Husker ikke helt men det ble ekstra utgifter). Når jeg klaget var kundeservice helt håpløs. etter flere dager med korrespondanse fikk jeg en verdisjekk på 20 kr.  Aldri mer! 

Endret av SansaS
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med kjole derifra. Ble litt toll, men husker ikke nøyaktig. Brukte kanskje 5000kr tilsammen. Riktig nok kom den alt for stor og måtte syes inn, det kostet 3000kr, så da ser du det er kanskje like greit å få noe sydd herifra til samme pris. Riktig nok var kjolen helt nydelig! Og de som sydde kjolen sa at jeg ikke hadde fått lignende til under 30.000 her i Norge. 

Anonymkode: 8b0ae...f1e

Skrevet (endret)

Har kjøpt masse derfra og har alltid vært fornøyd. Husk at toll og mva kommer i tillegg.

Endret av Honey Dew
Skrevet
26 minutter siden, SansaS skrev:

Styr unna. Jeg betalte mer i toll derfra enn hva jeg betalte for et par billige sko. De brukte også DHL som tok ekstra betalt? (Husker ikke helt men det ble ekstra utgifter). Når jeg klaget var kundeservice helt håpløs. etter flere dager med korrespondanse fikk jeg en verdisjekk på 20 kr.  Aldri mer! 

Det er jo ikke JJs sin skyld at du må betale toll og mva.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er jo ikke JJs sin skyld at du må betale toll og mva.

Nei det er sant, men beregningen de oppgav var uriktig. Jeg formulerte det kanskje ikke så bra i svaret. 

Skrevet

Bestilte brudesko derfra. Kostet 400 kr men kom på 900 med toll og moms. Etter 2 timer løsnet hælen.  Heldigvis kunne jeg danse barfødt.

Skrevet

Jeg kjøpte «fest-brudekjolen» min der - den jeg hadde tenkt å bruke på kvelden dersom jeg ble lei av brudekjolen. 

Kjolen var ok, intet mer, intet mindre. Det var noen løse tråder, men de kunne klippes bort. Den var en del stivere i stoffet enn jeg hadde håpet på, og til tross for skreddersydd kjole og det faktum at jeg informerte dem at om at puppene mine var store, så ble overdelen/bøylene for små og jeg følte kjolen skled ned hele tiden av den grunn. Jeg orket ikke bruke kjolen, og brukte hovedkjolen hele kvelden. 

Ville heller kjøpt brukt. Mye fint på Finn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...