Gå til innhold

Flere som har hørt historier om kjørelærere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Her jeg kommer fra er det tydeligvis mange som har hatt seg med kjørelærerne sine. Om ikke sex, så har de flørtet å styrt. Lurer på hvor vanlig det er? Har dere opplevd lignede/hørt andres historier om det? Synes det er merkelig bruk av makt, og blir satt ut av historiene jeg hører. 

Anonymkode: 14359...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min by er det meir historie om trakassering. Spesielt enn kjørelærer er det almen kjent at jenter unngår pga at han er så nærgående. Han skal og fortalt grove/voldelig historie til guttene som kjører med han. 

Anonymkode: 6f245...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt historier om blow jobs direkte fra jenta som skal ha utført dem, men hun var typen til å fremstille seg selv i et vilt og galt lys, så vet ikke om jeg tror på det.

Anonymkode: b6a29...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småflørtet litt med min, men vi var på samme alder, tok lappen sent.

Anonymkode: 6d246...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde min lærer regelmessig da vi virkelig fant tonen....angrer ikke. Er ca 5år siden. Tente mest på aldersforskjellen, lærte mye av det.

Anonymkode: af362...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjørelærer i 30-årene som var veldig kjekk og jeg hadde god kjemi med. På en langkjøring greide vi ikke holde oss lengre. Vi slo ned baksetet og han tok meg doggystyle bak i bilen. ☺️

Anonymkode: a5177...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Første gang jeg var på kjøretime, var kjørelæreren ekkel. Han tok meg på låret, og sa: Ikke vær nervøs dette kommer til å gå så fint. Han tok meg på låret flere ganger, strøk meg på kinnet og armen og måten han snakket på var flørtende og alt for glad på en slaskete måte. Æsj! Den kjøreskolen dro jeg ikke tilbake til. Han var sikkert 55+ og jeg var da 23. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en kjørelærer i 30-årene som var veldig kjekk og jeg hadde god kjemi med. På en langkjøring greide vi ikke holde oss lengre. Vi slo ned baksetet og han tok meg doggystyle bak i bilen. ☺️

Anonymkode: a5177...c4d

Hvordan opparbeidet dere den kjemien? Kom det bare naturlig?

Anonymkode: 14359...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på ingen måte "hatt meg" med slike personer, men da jeg skulle ta mopedlappen på ungdomsskolen fikk jeg slippe selve oppkjøringen. Mopedlæreren ville bare ha en klem, og så ble det signert. Jeg har aldri nevnte ett ord om det til noen, tror jeg, selv om dette skjedde i full offentlighet. Mulig jeg lo det litt vekk på ungdomsskolen foran medelever. Ingen sa noe, det var jo mange ti-år før #metoo, og ikke direkte seksuell trakassering heller. I dag skulle den voksne versjonen av meg ønske at jeg hadde hatt mot i meg til å si i fra til foreldrene mine om dette. Da hadde han nok fått høre det! 

Anonymkode: 1b031...9f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har på ingen måte "hatt meg" med slike personer, men da jeg skulle ta mopedlappen på ungdomsskolen fikk jeg slippe selve oppkjøringen. Mopedlæreren ville bare ha en klem, og så ble det signert. Jeg har aldri nevnte ett ord om det til noen, tror jeg, selv om dette skjedde i full offentlighet. Mulig jeg lo det litt vekk på ungdomsskolen foran medelever. Ingen sa noe, det var jo mange ti-år før #metoo, og ikke direkte seksuell trakassering heller. I dag skulle den voksne versjonen av meg ønske at jeg hadde hatt mot i meg til å si i fra til foreldrene mine om dette. Da hadde han nok fått høre det! 

Anonymkode: 1b031...9f9

Det slapp jeg og da jeg tok mopedførerbevis. Det var kurs uten praktisk prøve og alle bestod uansett-selv om en klassevenninne ble anbefalt å ta det en gang til. 

En annen jeg gikk på skole med fikk barn med kjørelæreren som hun traff da hun tok mc-lappen. 

Anonymkode: 631ab...ed2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste måten damer kan få lappen på er jo å ligge med kjørelæreren.

Anonymkode: 422a6...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt slik om kjørelærere annet enn på forum. Klart det er tilfeller (som i de fleste yrker), men det er ikke normen. Hører mer om at de kan være litt skumle fordi en som elev er redd for å gjøre feil som å kvele bilen eller glemme vikeplikt, og dermed få tilsnakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har på ingen måte "hatt meg" med slike personer, men da jeg skulle ta mopedlappen på ungdomsskolen fikk jeg slippe selve oppkjøringen. Mopedlæreren ville bare ha en klem, og så ble det signert. Jeg har aldri nevnte ett ord om det til noen, tror jeg, selv om dette skjedde i full offentlighet. Mulig jeg lo det litt vekk på ungdomsskolen foran medelever. Ingen sa noe, det var jo mange ti-år før #metoo, og ikke direkte seksuell trakassering heller. I dag skulle den voksne versjonen av meg ønske at jeg hadde hatt mot i meg til å si i fra til foreldrene mine om dette. Da hadde han nok fått høre det! 

Anonymkode: 1b031...9f9

Det har da aldri eksistert praktisk prøve for mopedelever.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er unormalt å pule elever, men det er jo mange elever. Så det er jo en veldig liten prosent av den totale elevmassen som blir pult.

Selv føler jeg at det blir for dumt å drite der man spiser, så jeg passer på at de jeg puler kjører på andre skoler. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, abrasiveRefraction said:

Tror ikke det er unormalt å pule elever, men det er jo mange elever. Så det er jo en veldig liten prosent av den totale elevmassen som blir pult.

Selv føler jeg at det blir for dumt å drite der man spiser, så jeg passer på at de jeg puler kjører på andre skoler. 

Nøyaktig det svaret jeg håpet på fra deg❤️ 

Anonymkode: 1c467...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig det svaret jeg håpet på fra deg❤️ 

Anonymkode: 1c467...f5a

Søte lille deg, nå må du ikke drikke så mye på ukedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var i flere situasjoner med min kjørelærer som jeg oppfattet som noe upassende, han strøk meg på låret, la ut en hel masse historier man ikke meddeler med "fremmede" eller elever, kom med mange komplimenter og virket generelt som har var genuint interessert i meg. Jeg syntes han var veldig kjekk så jeg hadde ikke så mye i mot det. Husket jeg snakket med en venninne om dette men var litt i tvil om han bare var hyggelig eller oppriktig interessert. 

Midtveis i samtalen med denne venninnen fikk jeg melding fra kjøreskolen om at han hadde blitt pappa og derfor ikke kunne kjøre med meg resterende timer, så da fikk jeg en ny kjørelærer. Så konkluderte med at dette var feiltolket fra min side og at han bare var ekstra hyggelig

Anonymkode: 31f81...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste måten damer kan få lappen på er jo å ligge med kjørelæreren.

Anonymkode: 422a6...93a

Det er mange av oss som faktisk kan lære å kjøre uten å ligge oss til førerkortet. Det heter førerkort. Det er ingen lapp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, #Rasshøl skrev:

Første gang jeg var på kjøretime, var kjørelæreren ekkel. Han tok meg på låret, og sa: Ikke vær nervøs dette kommer til å gå så fint. Han tok meg på låret flere ganger, strøk meg på kinnet og armen og måten han snakket på var flørtende og alt for glad på en slaskete måte. Æsj! Den kjøreskolen dro jeg ikke tilbake til. Han var sikkert 55+ og jeg var da 23. 

Fysj! Skjønner godt du ikke dro tilbake. 

 

Anonymkode: 4562e...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mening om at de som forteller slikt som regel selv har innvitert til det - og hva er da problemet, eller i særdeles få tilfeller er det snakk om uønsket tilnærming man opplever i absolutt alle yrker og settinger i like stor / liten grad..

Forøvrig - min kjørelærer er dødssexy! men det kunne ikke falt meg inn å legge an på han av den grunn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...