Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Tenkte jeg skulle starte å leve litt sunnere, og trenger inspirasjon. Kunne noen anbefale et kurs? Jeg trenger kostveiledning, og råd og tips om endring av vaner samt oppskrifter og praktiske råd. Det finnes jo mange muligheter etter som jeg har forstått: Fedon, Libra, Grete Roede. Har dere noen erfaring med de ulike og hvem er mest seriøse?
Nella Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Har ikke gått noe kurs, men ville tenkt som så: Grete Roede har jo eksister i haugevis av år og ikke uten grunn. Mange har gått ned masse der og basert på et norskt kosthold. Mulig det letteste å kombinere med en vanlig familie. Libra vet jeg ikke så mye om, mye det samme, men der fokus på å få i seg fiber før hvert måltid for å fylle opp. Mange med gode resultater der også. Fedon: Lav GI mat, forsake endel som er litt sotr del av norsk kosthold i dag. Kutte mye på potet, pasta, ris og rotgrønnsaker, til fordel for mer linser og bønner som tilbehør. Liker maten jeg og syns det er ok som variasjon med litt linser og bønner, Mange opplever en god kontroll på blodsukkeret med denne, mindre svingninger og fysninger på sjokolade f.esk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå