Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ringer en spådame og denne personen sier at du er i sorg nå og kommer til å være lei deg en liten stund, men blir glad igjen om 3 dager, og det er nettopp dette som skjer, er det selvoppfyllende profeti fordi man ubevisst forventer at det skal skje? eller betyr det at spådamen virkelig er klarsynt? Er jo litt redd for dette, for da må de jo bety at de andre dystre spådommene hun ga meg også stemmer, og det vil jeg ikke, så litt redd når følelsene mine på en prikk utviklet seg akkurat sånn som hun sa. Hvordan merker de at du er i sorg om du ikke gråter i telefonen? 

Anonymkode: 8b059...d34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :) jeg tror veldig mye er selvoppfyllende profeti. Tenker man negativt, så blir også livet negativt. Jeg har ringt en god del spådamer opp igjennom (føler meg dum). Kan si at veldig lite har stemt. Ikke la deg påvirke av det dem sier. Prøv heller å tenk positivt 😊

Anonymkode: 94f2d...7c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) jeg tror veldig mye er selvoppfyllende profeti. Tenker man negativt, så blir også livet negativt. Jeg har ringt en god del spådamer opp igjennom (føler meg dum). Kan si at veldig lite har stemt. Ikke la deg påvirke av det dem sier. Prøv heller å tenk positivt 😊

Takk 😊😍🌸

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 😊😍🌸

Kan jeg spørre hvem du har pratet med?☺️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvem du har pratet med?☺️

Ei som het Mina. Hørtes ut som hun hadde rett i noe, men hørtes ut som mye var tull også. Vet ikke helt hva jeg skal tro, hun er på magic.no

ikke sikkert hun er mer klarsynt en andre. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som het Mina. Hørtes ut som hun hadde rett i noe, men hørtes ut som mye var tull også. Vet ikke helt hva jeg skal tro, hun er på magic.no

Har du pratet med henne før? 

Prøvde også å teste henne ut en gang, bare fant på en historie, hun gikk jo på den, samtidig sa hun noe om hvordan jeg følte meg som stemte, så ble litt forvirret.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri pratet med henne, men har pratet med andre på Magic. Blant annet Nikita, hun har faktisk hatt litt rett, men ikke på noe utfall. Mitt inntrykk er at de aller fleste er veldig gode på å ta inn nåtid, men det er veldig få som klarer å se hva som skjer fremover. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri pratet med henne, men har pratet med andre på Magic. Blant annet Nikita, hun har faktisk hatt litt rett, men ikke på noe utfall. Mitt inntrykk er at de aller fleste er veldig gode på å ta inn nåtid, men det er veldig få som klarer å se hva som skjer fremover. 

Skjønner. Har ingen planer om å ringe flere. Hun hadde rett på at jeg var lei meg og kom til å være lei meg i noen dager, det har stemt, men kanskje de er bedre på nåtid som du sier, og kanskje nær framtid. Betyr sikkert ikke at det som ble spådd langt frem nødvendigvis kommer til å skje...

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Har ingen planer om å ringe flere. Hun hadde rett på at jeg var lei meg og kom til å være lei meg i noen dager, det har stemt, men kanskje de er bedre på nåtid som du sier, og kanskje nær framtid. Betyr sikkert ikke at det som ble spådd langt frem nødvendigvis kommer til å skje...

Jeg tror du skal ta det med en klype salt :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du skal ta det med en klype salt :)

Skal gjøre det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Men var litt morsomt når jeg fant på at mannen min kanskje vurderte å gå fra meg. Jeg har jo ingen mann og jeg bor alene. Allikevel beskrev hun hvordan han følte i forhold til meg. En litt drøy historie, men kunne ikke dy meg for å teste det ut. Selv om jeg ble litt forvirret. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men var litt morsomt når jeg fant på at mannen min kanskje vurderte å gå fra meg. Jeg har jo ingen mann og jeg bor alene. Allikevel beskrev hun hvordan han følte i forhold til meg. En litt drøy historie, men kunne ikke dy meg for å teste det ut. Selv om jeg ble litt forvirret. 

Det er jo veldig rart :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig rart :) 

Ja er jo egentlig det :) hun burde vel egentlig følt at jeg bare fant på dette og testet henne ut, og i tillegg står det at hun er ærlig om det hun ser, og da er hun sikkert også ærlig om det er noe hun ikke ser :)

føler meg litt dum da, men, går nok bra.

AnonymBruker
Skrevet

En ekte synsk person hadde vel merket om noen hadde prøvd å lure han eller henne? Og ikke fått inn noe om personer som ikke finns? Aner ikke, bare litt nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ekte synsk person hadde vel merket om noen hadde prøvd å lure han eller henne? Og ikke fått inn noe om personer som ikke finns? Aner ikke, bare litt nysgjerrig.

Nei ikke alltid. Man tror at det er tillit og åpenhet fra den man snakker med og stoler derfor på vedkommende. 

Pr tlf er det vanskelig å få med seg om vedkommende lyver. Face to face ville hun antagelig klart å se at du fant på en historie. 

Anonymkode: 1fbb8...af5

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke alltid. Man tror at det er tillit og åpenhet fra den man snakker med og stoler derfor på vedkommende. 

Pr tlf er det vanskelig å få med seg om vedkommende lyver. Face to face ville hun antagelig klart å se at du fant på en historie. 

Anonymkode: 1fbb8...af5

Skjønner. Men tror ikke hun er synsk uansett da men, lurer på hvilken mann hun så siden jeg ikke har noen mann.

Skrevet

Noen tror sikkert på dette, men man bør nok ta det med en klype salt. De utnytter jo sårbare mennesker. Og noen ganger så forsterker de jo bare problemene til folk. Noen som har pratet med klarsynt som faktisk har hatt rett i alt h..n har sagt? 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Men tror ikke hun er synsk uansett da men, lurer på hvilken mann hun så siden jeg ikke har noen mann.

Er du klarsynt?

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei så kjenner ei så jobbe på spp tlf, og det er lett å få jobb der, hu sp jobbe der er ikke synsk i det hele tatt... 

Anonymkode: ccb0e...06d

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det man får inn er energier, ikke detaljerte personer, så hun f.ex. kan ha oppfattet en mann fra fortiden eller fra fremtiden og trodd at det var den du snakket om. En spådame vil jo ikke mistro noen, så om hun oppfatter at noe skurrer så vil hun bare skyve vekk den følelsen og heller prøve å få det hun ser til å passe med det du sier. Ikke rart du er forvirret når du lyver til en spådame og forvirrer henne. Har du tenkt på at den negative spådommen kan ha hatt noe med hennes forvirring å gjøre? Man kan ikke forvente å få noe nøyaktig når en selv bare tuller.

Anonymkode: a8cdf...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...