AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Noen som har tips til proteinrik og/eller kaloririk "on the go" mat? Jeg sliter med å få i meg nok mat når jeg er ute av huset. -jente 23 Anonymkode: 623fd...5c1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 cottage cheese. love it! Anonymkode: 7156a...086
Lill3My Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Knekkebrød med peanøttsmør. Trenger ikkje stå kaldt for å holde seg så du kan fint ha peanøttsmør i veska. Kjøp knekkebrød med frø , gjerne de grove som ser litt hjemmelaga ut. Mer næring i dem enn i de typiske Wasa eller Ryvita Ellers er nøtter en finfin ting å ha med seg. Kanskje noe mørk sjokolade også. En mix av nøtter og sjokolade, kanskje. Hjemmelaga granola/nøttemix
Lill3My Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Pitabrød med pepperoni og ost er forresten også VELDIG godt! Bruk godt med Ost og gjerne også smør. Flytende kalorier er også lurt. Smoothie, sjokolademelk ol Avocado med majones og rølt laks! Pitabrød eller tortilla med pesto og spekeskinke
Illumi Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Pleier å ha med meg en liten boks med ca 50g/3ss frø (sesam-, solsikke- og linfrø) det er ca 300kalorier. Så kjøper jeg en boks skyr/kvarg/Cottage cheese/kesam og blander dette sammen. Veldig godt og enkelt! Mye proteiner, fiber og sunt fett Eller så koker jeg to egg hjemme, og spiser det sammen med en avokado og et par knekkebrød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå