Gå til innhold

Helt bak mål

Avery

Anbefalte innlegg

Jeg heter Avery og jeg er avhengig av QXL.

Jeg har vært det i to dager og finner stadig noe spennende å by på.

Det mest spennende er igrunnen å legge inn bud og sitte og vente i spenning på om jeg blir slått eller vinner med glans.

Jeg fikk tak i en 1 GB mp3-spiller isted og det var på hengende håret det gikk, gitt.

Nå prøver jeg å la vær å kjøpe Chanel-solbriller, jeg bryr meg ikke om merker også syns jeg kanskje de ser litt store ut i formen, mye av ansiktet blir borte.

Men de var da litt stilige også syns jeg.

Prøver også å ligge unna en sort, korsettlignende topp med vide ermer, og det er mest fordi den er svart.

Jeg syns svart er litt for kjedelig, veldig standard og "safe" er det jo, men likevel: Kjedelig.

Men, jeg har da altså fått meg en veske, hårbørstesett (nei det er ikke brukt, da :ler: ) og et par lekre støvletter i svart/rosa krokodillemønster.

De var et halvt nr for små, men jeg har jo lidd for skjønnheten med for små sko før eg.

Min erfaring er at det går seg til etterhvert :oops:

Det er jo ikke akkurat noen stor krise. Om de ikke skulle være mulige å gå med får jeg bare selge de, da.

Ikke værre enn det.

Nå sitter jeg i min nye, rosa thaisilkemorgenkåpe (har en rosa og en hvit, som kan brukes på begge sider- de er alldeles nydelige å ha på seg!) og koser meg med et glass med Cinzano og sitronbrus.

Har vært i byen i dag og tatt en utepils/eplemost (eplemost for oss kresne, jeg elsker eplemost like høyt som Cider)

Været var alldeles nydelig og på gradestokken hadde det stekt seg opp til hele 50 grader i sola.

Så også et par modige sjeler iført shorts- så langt er riktignok ikke jeg kommet enda, selv om vi både grilla og luka i hagen i bare bh'en for et par mnd siden.

Været er gjerne litt ustabilt, så det er greiest å være forberedt med både solbriller og paraply, just in case !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er visst dagen for ettertanke, kjenner jeg.

Jeg leste om Kallorillas tragiske dødsfall i går.

Jeg kjente ikke til henne på noen måte, men husker nicket og leste litt i dagboken hennes. Hun skrev om

trailerlappen hun ville ta og hvor godt hun likte å kjøre trailer med mannen sin. På søndagen skrev om turen fra Sandefjord til Stavanger, og dagen etter blir hun drept.

Livet er fullt av tilfeldigheter.

Jeg tenker vanligvis lite på om mine nærmeste skulle dø fra meg i en ulykke, slike ting kan man ikke gå rundt og plage hjernen sin med, da blir man jo sprø til slutt.

For å si det enkelt så er sjansen minimal, omtrent mikroskopisk for at jeg skal forulykke på jobben, eneste mulighet for det måtte være å bli klemt ihjel i heisen eller snuble i trappa og knekke nakken.

Men, jeg har jo en bedre halvdel som jobber i et ikke så helt risikofritt yrke.

Han er jo ganske så avslappa i forhold til det, men når jeg leser om arbeidsulykker på stedene han jobber i avisene og jeg spør og graver litt og får vite at "de fleste ulykkene hører man ikke om", da blir man ikke sånn kjempefornøyd av å åpne dagens VG og overskriften "mann fikk jernstang i hodet" lyse mot en med store bokstaver.

Til nå har det skjedd èn gang at jeg har måttet sende melding og høre om alt var OK, og det var det jo, det var en annen stakkar som var uheldig og ble fraktet hjem i kiste. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bodd her jeg bor i nøyaktig 1 år.

Den som mener tida ikke flyr er jeg sterkt uenig med :o

Det er vel på tide å få i seg noe frokost, vel.

Klokka er jo halv seks.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

En liten hilsen fra meg. Fin dagbok du har fått deg, og du skriver godt! :-)

Ha en fortreffelig søndagskveld!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det med tiden. Den flyr. Ifra meg. Men det som er så merkelig er at dagene og timene ofte går helt ufattelig trekt,men plutselig,så har dagene blitt til uker og ukene blitt til måneder uten at jeg egentlig får det med meg.

Håper du har en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen Eføy & Bustetroll !

Ja, jeg syns ikke det er lenge siden jeg spiste Ribbe og begynte å lære meg å huske på å skrive 05 istedenfor 05, men nå er det jammen snart bare et halvt år igjen til det er en ny runde......

Kameramobil var ikke så spennende, nei...Da hadde jeg rett på det punktet.

Siden jeg har ny mobil og ville ha et bilde på den, av skapningen jeg deler ytterdør med så prøvde jeg å ta bilde med mobilen, av et bilde av han.

Men, det var jo såvidt man så at det var en mann, så det var ikke spesielt vellykket nei :ler:

Jaja, det førte ikke til noen livskrise, akkurat, at det kameraet var heller begredelige greier.

Jeg får tro jeg greier meg med to digitalkameraer, det skulle holde ei stund, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg snakka med :hjerte: på telefonen og har igjen observert at jeg føler meg som om jeg har noe felles med en nyforelska tenåring når han er borte et par uker.

Det er ganske tåpelig, jeg er fullstendig klar over saken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, det spekuleres i om det skjedde noe galt under Idol avstemmingen ja, du det skulle virkelig ikke forundre meg !

Jeg har flere teorier på dette og hvorfor det kan ha gått som det gikk:

1. Hele avstemmingen er fikset på fra TV2.

2. 2 år tidligere er det gutter som har vunnet Idol, nå ville de ha ei jente.

3. Kristiansandområdet hadde 2 stk å stemme på, Ali og Jorunn.

4. Ali er opprinnelig ikke norsk.

Ikke vet jeg, men jeg må si jeg syns det er mystisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så frustretrt.

Jeg har et par råstilige svarte støvletter som stopper rett under kneet.

Problemet er at jeg ikke lenger får igjen glidelåsen, ikke fordi det er noe galt med de, men fordi leggen min har lagt på seg... :roll:

Rare greier, det er kun leggene som har blitt litt større, ikke resten.

Irriterende er det uten tvil, jeg har hatt støvlettene i skapene i flere år, men nå må jeg bare innse at det nok ikke er noe håp om å få dem på seg mer nei, jeg har mang en gang prøvd å overtale glidelåsen, men ikke sjans i havet :ler:

Derfor har jeg nå gått over til å kjøpe meg lave sko (som stopper før leggen, men likevel med en solid stilletthæl) istedenfor og gikk nylig til innkjøp av et par like råstilige som støvlettene et svart og et hvitt par.

Jeg prøvde de såvidt i butikken, behagelige var de jo ikke akkurat, men det er vel aldri slike sko tenkte jeg (bortsett fra støvlettene..) så jeg kjøpte dem, var strålende fornøyd med en knallbra handel og så dro jeg hjem og skulle på shoppingtur med nye sko.. :roll:

Det var jo guds lykke at jeg likevel skulle ha meg joggesko, for da jeg fikk halta meg ut av butikken og omtrent krabba bort til nærmeste sitteplass, så jeg ingen annen utvei enn å ta av meg de lekre høyhælte, hive dem i posen og på med joggeskoene, for å i det hele tatt ha en sjans for å komme hjem iløpet av dagen.

Føttene mine ba en stille bønn til høyere makter da de igjen fikk puste, jeg tror de frykta seriøst for sin eksistens ei stund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle visst latt vær å dusje....Blei så trøtt.

Men besøket mitt er rett rundt hjørnet så jeg kan ikke bare legge meg på sofaen og snorke nå *tasegsammen*

Skal ut en tur, er vel best å passe på før sola forsvinner, hørtes ikke ut til at den kommer igjen med det aller første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summen av en diger 1 Strawberry Daiqiri fattigere har jeg konstatert at det var sørgelig lite med liv i byen i dag.

Innom en fest hvor jeg ikke kjente en levende sjel bortsett fra hun jeg kom sammen med, og når resten av gjengen har ca 3 i promille så sier det seg vel selv at det ikke var det helt store :ler:

Klokka runder snart midnatt og i morgen er det 17. mai, uten at det betyr noen større utskeielser på noe vis for min del.

Onsdag er det jobb igjen and everything back to normal.

Jeg tror faktisk at det er likegreit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jeg fikk sove i natt da ?

Håneeeida !

Når man endelig fikk logget seg av den tidsoppslukende msn og hoppa i køya var klokken allerede slagen nesten midnatt.

Det er på høy tid, og litt over, når man bare rekker 6 timers søvn.

Jaja, halv to var jeg lettere pansik i full gang med å mane meg selv til at "nå MÅ du sove for helvete!"

Akkurat det som det virka...

Så lå man der da og glodde i taket, kikka på klokka og venta på den pokkers Jon Blund som var langt unna på ferie akkurat da.

Så må lyset ha gått, for neste gang jeg var istand til å registrere noe var klokka 05.

Jeg vil ikke våkne kl 05 når jeg skal opp 06.

En smule frustrert ligger jeg på trass og halvsløver til 2 min før klokka hyler, så er det bare å ta fatt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...