AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Jeg er utdannet vernepleier men vil jobbe i barnehage! Har søkt på en stilling som barne og ungdomsarbeider nå, men vet ikke om jeg har sjans på det. Noen som har forsøkt dette før? Er de veldig strenge på at det må være akkurat de med dette fagbrevet? Håper det er håp!! Anonymkode: 77ccf...cef
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Hvis det er utlyst stilling som barne- og ungdomsarbeider så må man nok ha fagbrev som det ja. Anonymkode: efbf8...2a4 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Noen andre som vet noe mer? Anonymkode: 77ccf...cef
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen andre som vet noe mer? Anonymkode: 77ccf...cef Bachelor i pedagogikk her. Fikk jobben selv om de hadde utlyst stillingen for barne og ungdomsarbeider Anonymkode: fc084...bac
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 Lærerstudent med pauseår. Fikk jobben selv om stillingen var utlyst som BU-arbeider. Anonymkode: 4f00b...668
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 Håper jeg har sjans! Høres jo ut som det ikke er så firkanta at det må være akkurat de med det fagbrevet da. Krysser fingrene! Anonymkode: 77ccf...cef
Thyra Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 På 8.8.2019 den 12.18, AnonymBruker skrev: Hvis det er utlyst stilling som barne- og ungdomsarbeider så må man nok ha fagbrev som det ja. Anonymkode: efbf8...2a4 Det kommer vel an på om det er noen egnede kandidater med fagbrev som barne og ungdomsarbeider som søker.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Thyra skrev: Det kommer vel an på om det er noen egnede kandidater med fagbrev som barne og ungdomsarbeider som søker. For de vil gå foran uansett? Jeg har hørt at det er vanskelig for de å få jobb så da regner jeg med det er noen av de som søker.... Anonymkode: 77ccf...cef
Thyra Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For de vil gå foran uansett? Jeg har hørt at det er vanskelig for de å få jobb så da regner jeg med det er noen av de som søker.... Anonymkode: 77ccf...cef De vil gå foran, ja. Så lenge de ikke framstår personlig uegnet. Det har jo blitt en del barne og ungdomsarbeidere de seneste årene. Men det kan nok variere en del etter som hvor i landet den utlyste stillingen er.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 3 timer siden, Thyra skrev: De vil gå foran, ja. Så lenge de ikke framstår personlig uegnet. Det har jo blitt en del barne og ungdomsarbeidere de seneste årene. Men det kan nok variere en del etter som hvor i landet den utlyste stillingen er. Er det helt sikkert? Da tror jeg ikke jeg har sjans. Bor i en ganske stor by så er nok ikke mangel på folk her... Anonymkode: 77ccf...cef
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #11 Skrevet 10. august 2019 6 timer siden, Thyra skrev: Det kommer vel an på om det er noen egnede kandidater med fagbrev som barne og ungdomsarbeider som søker. Dem er det alltid haugevis av uansett. Ekstremt mange barne og ungdomsarbeidere som er arbeidsledige. Det er ikke et yrke jeg ville anbefalt, pga små muligheter for fast jobb. Man må belage seg på vikariater. Anonymkode: 29727...ff9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #12 Skrevet 10. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem er det alltid haugevis av uansett. Ekstremt mange barne og ungdomsarbeidere som er arbeidsledige. Det er ikke et yrke jeg ville anbefalt, pga små muligheter for fast jobb. Man må belage seg på vikariater. Anonymkode: 29727...ff9 Så da er det ikke noe mulighet for at jeg får den da? Om det alltid er mange.. Og de kommer foran meg? Anonymkode: 77ccf...cef
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #13 Skrevet 10. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er det ikke noe mulighet for at jeg får den da? Om det alltid er mange.. Og de kommer foran meg? Anonymkode: 77ccf...cef Vet ærlig talt ikke. Er jo bare å søke, så ser du🙂 Jeg vil vel tro at om de søker barne og ungdomsarbeidere så er det disse som kommer først i rekka. Anonymkode: 29727...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå