AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Nå er vi der hvor vi er nødt til å gjøre dette, for datteren vår blir totalt forandret etter å ha lekt med nabojenten. Hver gang hun har vært med hun, så slår, sparker, spytter og kjefter datteren vår på oss. Hun blir også ulydig. Vi kjenner henne ikke igjen.. Foreldrene til denne jenta har vi et anstrengt forhold til fra før. Dem er også veldig nysgjerrige, så vi sluttet helt med å svare på det vi opplevde som veldig gravende spørsmål. Dette har dem forstått, så nå sender dem datteren deres til oss for å spørre og grave. Hele greia er et falskt opplegg med skuespill til fingerspissen, og vi begynner å kjenne oss slitne.. Vi har gjort forsøk på å få barnet vårt til å leke med andre, men nabojenten er da snar med å hente datteren vår ut av de nye relasjonene- og hjem til seg. Hun lokker med div. ting. Dette har nå gjort at barnet vårt står uten venner.. Vi vurderer derfor å stoppe all lek(der det lar seg gjøre) med nabojenten. Hun ødelegger alle relasjoner rundt barnet vårt, og setter henne opp mot oss også. Vi har lagt merke til at nabojenten driver å sympatiserer med barnet vårt ved å påstå at vi er slemme. Barnet vårt blir herset med og bringer ut leker, mat og slik som hun ønsker å gi bort til henne. Kunne skrevet en hel liste med problemer.. Men nå har jeg og min mann bestemt oss for å sette ned foten. Er det flere her som har gjort tilsvarende for å redde sine barn? Må bare få legge til at jeg synes det er grusomt med slike avgjørelser, men at dette må til for at ikke datteren vår skal bli ødelagt. Anonymkode: 00cbd...1dd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Noen flere som har måttet gjøre det samme? Hvordan ble barnet deres etter dette? Anonymkode: 00cbd...1dd
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Hvor gammel er datteren deres? Høres ut som dere bør holde disse jentene adskilt, men alderen har jo mye å si. Er de 10/ 12 år, så ses de vel på skolen? Anonymkode: e5ed5...17f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Hvor gammel er datteren? Hva sier hun selv om at nabojenta kommer imellom når hun leker med andre? Det beste hadde jo vært hvis hun lærte seg å si fra selv. Jeg hadde nok også forsøkt å holde dem fra hverandre, litt avhengig av alder på barna hva jeg ville gjort. Anonymkode: 283d0...6a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå