AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Det er mulig gravidhormonene har gjort meg dum som et brød, eller at jeg rett og slett har kjøpt meg et produkt som er for komplisert for min relativt normalfungerende hjerne (som jeg trodde den var i alle fall), men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal bruke gravidputa fra BBhugMe! Jeg sliter med bekken og korsrygg, spesielt når jeg ligger, og alle venninner og til med med fysioterapeuten min anbefalte meg å sove med den puta! Men det er bare over min fatteevne hvordan den skal hjelpe meg til en bedre liggestilling, så nå må jeg bare spørre dere kloke damer her inne i ren desperasjon: hvordan skal jeg forholde meg til den enorme puta? Den er jo bare i veien! 😱 Jeg har prøvd den under magen, mellom beina, langs kroppen som en slags klemmende venn, men nei, vi blir liksom bare ikke venner. Hva er det jeg gjør feil? Hjelp! Anonymkode: bda74...38c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Høres ut som en smakssak? Jeg ligger med puta mellom beina og armer, omtrent som en skje. Lindret ubehaget mitt med en gang (jeg hater nemlig å ligge på siden, men klarte ikke å ligge på rygg/mage under graviditeten). Var ikke noe hokus pokus, men folk er forskjellige og foretrekker ulike ting. Kanskje den ikke passer for deg og dine plager? Anonymkode: 8fa4c...89e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en smakssak? Jeg ligger med puta mellom beina og armer, omtrent som en skje. Lindret ubehaget mitt med en gang (jeg hater nemlig å ligge på siden, men klarte ikke å ligge på rygg/mage under graviditeten). Var ikke noe hokus pokus, men folk er forskjellige og foretrekker ulike ting. Kanskje den ikke passer for deg og dine plager? Anonymkode: 8fa4c...89e Brukte den på samme måte! Hadde store plager med bekkenet etter hvert, men den hjalp masse på nattesøvnen. Har blitt helt avhengig av den og bruker den nå 6 mnd etter fødsel til og med, nesten som et stort kosedyr å holde rundt 😛 Anonymkode: ca443...8c6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 La den mellom beina helt fra anklene og opp til underlivet. Og så bøyde jeg den ofte ut fra meg lenger opp, for jeg ble for varm. Men å ha den mellom beina gjorde at jeg ikke fikk så vinkel på hoftene mine. I tillegg brukte jeg noen ganger den øverste delen innunder magen, på slutten var det nemlig litt ubehagelig at magen hang slik på siden, så det hjalp å støtte den opp litt. Jeg lå også med tre hodeputer pga halsbrann, så jeg lå i en veldig rar stilling 😛 Anonymkode: dccc5...a4c
Zionnas Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Jeg likte ikke den i starten selv og sleit veldig med på hvordan jeg skulle bruke den, men så løsnet jeg litt på fastheten og da ble det noe helt annet Har du prøvd det? Har selv bekkenløsning og bekkenlåsing og sover mye bedre med den nå
Abrakadabra88 Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Jeg spooner den. Har den mellom låra, anklene og armene. Blitt helt avhengig av den🙌🏼
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Google bildesøk: bbhugme. Flere bilder som viser hvordan.. Anonymkode: 54125...eca
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 Tusen takk damer, jeg skal gi det et par forsøk til før jeg konkluderer med at det ikke er for meg😅 Og skal definitivt sørge for at den ikke er like stappa, kanskje det rett og slett er det som skal til🤞🏼☺️ Anonymkode: bda74...38c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Er puten verdt pengene? Ser at man kan noen lignende gravidpjter til rundt 500kr, altså 1000kr billigere enn bbhug. Noen som har prøvd begge deler ? Anonymkode: cbb7e...62f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Jeg fikk den heller aldri til å funke helt. Så at mange skrøt veldig av den for å avlaste bekkenet om natten, men jeg fant aldri noen god måte å bruke den på, syns nesten den gjorde vondt verre. Det eneste jeg brukte den til var å ha den strak bak ryggen når jeg lå på siden så jeg kunne lene meg mot den. Anonymkode: c9d7e...e31 2
SnartMammaLykke Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 Jeg elsker puta❤️ Kjøpte den på barnas hus og har siden brukt dem hver natt! Sover med den slik at magen hviler på puta, så har jeg føttene i mellom. Bytter litt på osv.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #12 Skrevet 9. august 2019 Jeg brukte den til å få overkroppen høyere opp fra madrassen, la den som en hestesko under hodeputa med endene nedover rundt kroppen. Brukte den på samme måte i sofaen, bare sittende. Anonymkode: 2b7e5...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå