AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Del Skrevet 8. august 2019 Dessverre har jeg kommet inn i en litt kjip rutine når det kommer til sex. Jeg vet min samboer tar initiativ og jeg har nok, for å være helt ærlig, vært ganske lat når det kommer til sexlivet. Vi har ofte sex og sexen er god, men det blir liksom bare "vanlig" sex. Like stillinger og mye "rutine". Så nå tenkte jeg å overraske han litt for å vise at jeg virkelig har lyst på han, tar initiativ osv. Men jeg ønsker gjerne å få andres meninger om dette er en god ide eller ikke, eller kanskje noe kan endres litt? Har tenkt å lage god frokost til han. La han ta seg en dusj mens jeg f.eks lager til. Han pleier som regel å gå inn i sengen igjen etter dusj på morgenen. Vil så ta meg en dusj selv, ta på sexy undertøy (eller kanskje bare strømper, strømpeholdere uten truse og bh?) og servere frokost med champagne på sengen. Tenker så at vi spiser frokosten (lar han ikke ta på meg før etterpå) og at når vi er ferdig så er det jeg som tar mest initiativ. F.eks setter meg over fangen hans, kysser lenge/langsomt for å tease. Bare stryke/ta på, men ikke komme til "hoveddelen" med en gang. Hva synes dere? Anonymkode: 8d92e...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Del Skrevet 8. august 2019 Kan fort bli litt kunstig. Hvis han går og legger seg igjen i dusjen hadde jeg tenkt at det enkle ofte er det beste. Gå inn, sett deg oppå han, ha sex, spis etterpå. Anonymkode: dfef4...ab0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Del Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan fort bli litt kunstig. Hvis han går og legger seg igjen i dusjen hadde jeg tenkt at det enkle ofte er det beste. Gå inn, sett deg oppå han, ha sex, spis etterpå. Anonymkode: dfef4...ab0 * Etter dusjen. Ikke i, hehe. Anonymkode: dfef4...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Del Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan fort bli litt kunstig. Hvis han går og legger seg igjen i dusjen hadde jeg tenkt at det enkle ofte er det beste. Gå inn, sett deg oppå han, ha sex, spis etterpå. Anonymkode: dfef4...ab0 Han pleier ikke legge seg igjen. Våkner som regel før meg og tar kanskje en dusj da. Legger seg bare for å "hvile" og få varmen igjen. Anonymkode: 8d92e...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Del Skrevet 8. august 2019 Enig, keep it simple. Når han legger seg igjen, gå inn og ri han av. God og dusj selv og lag mat. Spis og få han til å ta deg hardt på frokostbordet. Fortsett med dagen. Gi dere selv ett nytt sexstunt hver dag. Anonymkode: 1a716...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 8. august 2019 #6 Del Skrevet 8. august 2019 Enig i at det kan bli litt stivt slik du tenker. Å sitte der med strømpeholdere å spise frokost, for så å ha sex. Hadde heller kommet inn på badet etter dusjen hans, med strømper og strømpeholdere og whatnot, liksom tatt det rett etter han har dusjet, og så laget en god frokost etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Del Skrevet 8. august 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, keep it simple. Når han legger seg igjen, gå inn og ri han av. God og dusj selv og lag mat. Spis og få han til å ta deg hardt på frokostbordet. Fortsett med dagen. Gi dere selv ett nytt sexstunt hver dag. Anonymkode: 1a716...bff Dette er i hvertfall veldig populært om morgenen i helgene her i gården. Går inn til han når han ligger lenger, setter meg oppå han og rir han av. Gir et hint om at jeg også skal ha, før jeg står opp og gjør andre ting. Går sjelden mer enn en halvtime før han følger opp og tar meg godt, sist gang over vaskemaskinen fordi jeg stod og styrte med klær. Til TS: ikke meningen å skyte ned forslaget ditt, men jeg tror generelt at spontanitet og råskap er en mye bedre fix mot rutinesex enn hva planlegging og full oppstasning er. Anonymkode: dfef4...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå