AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Hei! Jeg kjøper alltid Axa sine havregryn, store. Har aldri hatt problemer med å lage havregrøt av de, før den siste jeg kjøpte nå. Det er litt vanskelig å forklare, men når jeg koker disse blir konsistensen helt annerledes. Det er akkurat som om grynene ikke koker inn i vannet og melken, og bare legger seg på toppen. Koker de alltid i 5 min, men opplever at disse grynene fra denne pakken tar lenger tid, og de føles harde. Noen som har opplevd det samme, eller vet hva som kan være «galt» med disse grynene? Datoen er også god, så de er ikke gamle. Når jeg heller grøten over i skålen blir det bare som en slags kompakt masse. Anonymkode: 14662...bbf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Ja opplevde det samme selv med forrige pose jeg kjøpte, de var mye hardere. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: c68a4...f04
Palma Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Har dere kjøpt lettkokte havregryn? Eller store havregryn? Er forskjell på de og den ene krever lengre koking. 4
Gjest loveli Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Kanskje det faktisk er en produksjonsfeil på de, ikke kokt lenge nok på fabrikken? Det går an å sende Axa en høflig mail for å høre om de har hørt dette fra flere kunder?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 Ja, det kan være det er et parti som ikke er kokt lenge nok på fabrikken. Måtte kjøpe en ny pakke i går og disse var "normale." Anonymkode: 14662...bbf
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 Jeg har kjøpt tre pakker med store havregryn fra Axa den siste måneden der alle tre har havregryn som er mindre og tykkere. Det virker som om de ikke har slått kornene så flate som de pleier. Jeg synes denne typen er bedre Anonymkode: 23d0a...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå