Gå til innhold

Hvorfor er disse havregrynene annerledes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg kjøper alltid Axa sine havregryn, store. Har aldri hatt problemer med å lage havregrøt av de, før den siste jeg kjøpte nå. Det er litt vanskelig å forklare, men når jeg koker disse blir konsistensen helt annerledes. Det er akkurat som om grynene ikke koker inn i vannet og melken, og bare legger seg på toppen. Koker de alltid i 5 min, men opplever at disse grynene fra denne pakken tar lenger tid, og de føles harde. Noen som har opplevd det samme, eller vet hva som kan være «galt» med disse grynene? Datoen er også god, så de er ikke gamle. Når jeg heller grøten over i skålen blir det bare som en slags kompakt masse.

Anonymkode: 14662...bbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja opplevde det samme selv med forrige pose jeg kjøpte, de var mye hardere. Vet ikke hvorfor. 

Anonymkode: c68a4...f04

Skrevet

Har dere kjøpt lettkokte havregryn? Eller store havregryn? Er forskjell på de og den ene krever lengre koking. 

• Liker 4
Gjest loveli
Skrevet

Kanskje det faktisk er en produksjonsfeil på de, ikke kokt lenge nok på fabrikken?

Det går an å sende Axa en høflig mail for å høre om de har hørt dette fra flere kunder?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan være det er et parti som ikke er kokt lenge nok på fabrikken. Måtte kjøpe en ny pakke i går og disse var "normale." 

Anonymkode: 14662...bbf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt tre pakker med store havregryn fra Axa den siste måneden der alle tre har havregryn som er mindre og tykkere. Det virker som om de ikke har  slått kornene så flate som de pleier. Jeg synes denne typen er bedre

Anonymkode: 23d0a...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...