Gå til innhold

Jeg kommer hver gang vi har oss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en myte at mange kvinner ikke opplever orgasme? Jeg og mannen har vært sammen i alle år og er hverandres første.

men greia er at jeg jommer hver eneste gang, det fordi mannen min også «lar» meg selv etter om han først har kommet. Men hva er dette snakket om at kvinner ikke når orgasme? Vi har sex 2-3 ganger i uka, om det har noe å si?

Anonymkode: 5d352...a91

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solkremen
Skrevet

Tror vi er mange som alltid kommer, men det snakkes mer om de som desverre ikke er like heldig. Jeg får også alltid orgasme, selv bare ved vaginal penetrering uten annen stimuli. Tror ikke det er så uvanlig..

AnonymBruker
Skrevet

For noen er det psykologisk. De klarer bare ikke å slappe av eller de føler ikke at de fortjener orgasme. 

For andre er det fysiologisk. Det får bare ikke nok tenning.

For andre er det manglende teknisk. Kan være at de har sperrer mot å leke med egen kropp og har aldri utforsket og funnet ut hvordan de får orgasme.

For noen er det partneren som rett og slett er inkompetent elsker.

Det er så mange grunner, men faktum er at ca 2 av 3 kvinner ikke har orgasme under samleie.

Anonymkode: 7a3d6...bcc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kona og jeg har vært sammen i 15 år, og hun kommer stort sett hver gang, litt avhengig av hvor tent hun er. Oftest lar jeg henne komme først eventuelt det aller beste prøve komme samtidig. Jeg "pleier" henne godt og lenge før vi har sameie. Helt fantastisk å se henne vri og riste seg av nytelse når hun kommer. 

Anonymkode: a9304...56c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer blant annet an på hvor klitoris befinner seg. Det er en kjennsgjerning at 2/3 av kvinner ikke får orgasme ved penetrering alene, de trenger mer direkte stimulering av klitoris. Det blir litt på samme måte som at homoseksuelle menn (og andre, for den del) ikke får orgasme ved anal stimulering alene.

Anonymkode: 3d898...7d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt forskjell på anatomien hos kvinner. Noen har et velutviklet g-punkt, andre finner det ikke. Forskjell på selvtillit, trygghet på egen kropp/seksualitet, og kvalitet på partner/forhold. 

Anonymkode: 4c1ed...91f

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at alle kvinner får vaginal orgasme når de får kose med en tilstrekkelig stor og grov penis.

Selv er jeg meget velutstyrt med 23 cm lang og 18,5 cm tykk penis. Lengden er kanskje ikke det viktigste, men tilbakemeldingene jeg får er at tykkelsen er helt fantastisk.

Mange kvinner som aldri har hatt vaginal orgasme kommer som en foss, og gjerne i serie når de enten rir eller blir tatt av meg. Noen får nærmest transelignende orgasmer når de blir tatt med samlede bein, og da er det greit å ha 23cm slik at du når frem til hot-spotene uansett stilling.

Basert på tilbakemeldinger har jeg et klart inntrykk av at det revolusjonerer enkelte kvinners sexliv når de får oppleve å bli tatt av en ordentlig mann med en ordentlig stor og grov kuk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DigBic23 said:

Min erfaring er at alle kvinner får vaginal orgasme når de får kose med en tilstrekkelig stor og grov penis.

Selv er jeg meget velutstyrt med 23 cm lang og 18,5 cm tykk penis. Lengden er kanskje ikke det viktigste, men tilbakemeldingene jeg får er at tykkelsen er helt fantastisk.

Mange kvinner som aldri har hatt vaginal orgasme kommer som en foss, og gjerne i serie når de enten rir eller blir tatt av meg. Noen får nærmest transelignende orgasmer når de blir tatt med samlede bein, og da er det greit å ha 23cm slik at du når frem til hot-spotene uansett stilling.

Basert på tilbakemeldinger har jeg et klart inntrykk av at det revolusjonerer enkelte kvinners sexliv når de får oppleve å bli tatt av en ordentlig mann med en ordentlig stor og grov kuk.

Dette gjelder nok de videste damene. Jeg har 16cm og jeg har hatt flere damer som synes det blir for stort og vondt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder nok de videste damene. Jeg har 16cm og jeg har hatt flere damer som synes det blir for stort og vondt. 

Trådstarter her. Signerer denne, mannen min er kanskje 15? Og som sagt så kommer jeg hver gang 😉

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dette har noe med at de ikke blir ordentlig tent på deg. Viktig at kvinnene har lyst, er tilstrekkelig klar, våte og kåte. 

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her. Signerer denne, mannen min er kanskje 15? Og som sagt så kommer jeg hver gang 😉

Hva har det med saken å gjøre? Jeg svarte i forhold til kvinner som normalt sett ikke får vaginalorgasme, noe du tydelig har uttrykt at du får.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, DigBic23 skrev:

Mulig dette har noe med at de ikke blir ordentlig tent på deg. Viktig at kvinnene har lyst, er tilstrekkelig klar, våte og kåte. 

Hva har det med saken å gjøre? Jeg svarte i forhold til kvinner som normalt sett ikke får vaginalorgasme, noe du tydelig har uttrykt at du får.

Jeg har aldri fått orgasme ved penetrering av penis alene, men jeg har heller aldri hatt en så stor kuk inni meg. Tror du at du kunne fått meg til å komme med utstyret ditt?

Anonymkode: b43c5...93f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...her er det én som håper på frierbrev på PM ser jeg.

Nei, det er ikke bare en mye at mange kvinner sjelden/aldri kommer under sex. Og det er mange grunner til det, som én nevner over. Jeg kommer hver gang med han jeg er nå, alltid klitoris, nesten alltid vaginalt (normal, "fin" pikk), men kom sjeldnere med eksmannen. Med han hadde vi to-tre rutiner for å få meg til å komme, men sexen ble kjedelig hvis vi fulgte dem hver gang. Ofte ofret jeg orgasme for å gjøre noe nytt/annet enn vanlig. Og det var egentlig helt greit... Selv om det ikke kan sammenlignes med sexlivet nå der jeg vet at orgasmen kommer, bare ikke når og hvordan. 

Anonymkode: cf99c...d69

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått orgasme ved penetrering av penis alene, men jeg har heller aldri hatt en så stor kuk inni meg. Tror du at du kunne fått meg til å komme med utstyret ditt?

Anonymkode: b43c5...93f

Statistisk sett ja.

Men så er det mange andre faktorer som person-kjemi feks.

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...her er det én som håper på frierbrev på PM ser jeg.

Nei, det er ikke bare en mye at mange kvinner sjelden/aldri kommer under sex. Og det er mange grunner til det, som én nevner over. Jeg kommer hver gang med han jeg er nå, alltid klitoris, nesten alltid vaginalt (normal, "fin" pikk), men kom sjeldnere med eksmannen. Med han hadde vi to-tre rutiner for å få meg til å komme, men sexen ble kjedelig hvis vi fulgte dem hver gang. Ofte ofret jeg orgasme for å gjøre noe nytt/annet enn vanlig. Og det var egentlig helt greit... Selv om det ikke kan sammenlignes med sexlivet nå der jeg vet at orgasmen kommer, bare ikke når og hvordan. 

Anonymkode: cf99c...d69

Det er ikke jeg som håper på PM ihvertfall. Har tidvis fått så mange henvendelser at det har vært plagsomt. Spesielt henvendelsene fra menn greier jeg meg fint uten 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også kommer hver eneste gang. Flere ganger. Så en myte er det vel ikke?

Anonymkode: c6427...70d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 30 år første gang jeg klarte å få orgasme. Etter å ha vært seksuelt aktiv i 15 år

Anonymkode: af7d5...6fd

Skrevet

Vel, jeg har alltid slitt litt med å få ordentlig sterk orgasme. Vi kvinner trenger nok å være trygg på partneren og ha følelser tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, DigBic23 said:

Statistisk sett ja.

Men så er det mange andre faktorer som person-kjemi feks.

Det er ikke jeg som håper på PM ihvertfall. Har tidvis fått så mange henvendelser at det har vært plagsomt. Spesielt henvendelsene fra menn greier jeg meg fint uten 😁

Skjønner jo at mange kvinner vil ha seg med en med stor penis. Sånn er det bare, men å påstå at det gir større sjans for orgasme pga fysiologi er ikke underbygget. Det er større sannsynlighet for brutt samleie pga smerte. 

Det er mye større sjans for at en kvinne for kraftig orgasme pga røff sex.

Vagina er kun følsomhet noen cm inn.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, DigBic23 skrev:

18,5cm tykk, faktisk! 😳😳😳

Tykkelse = diameter.

Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

18,5cm tykk, faktisk! 😳😳😳

Tykkelse = diameter.

Beklager at jeg brukte feil benevnelse og at det forvirrer deg. 

Jeg snakker selvsagt om 18,5 cm i omkrets.

Altså tykkere enn en normal kvinnehånd kan gripe rundt, og vet du hva....de elsker det, og det tenner dem noe voldsomt 😉

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, DigBic23 skrev:

Beklager at jeg brukte feil benevnelse og at det forvirrer deg. 

Jeg snakker selvsagt om 18,5 cm i omkrets.

Altså tykkere enn en normal kvinnehånd kan gripe rundt, og vet du hva....de elsker det, og det tenner dem noe voldsomt 😉

Ingen årsak. Bare hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...