Gå til innhold

Kjøp av seng

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg har kjøpt meg ny seng. Jeg gikk inn i den aktuelle butikken, pekte på sengen og sa den vil jeg ha. På sengen sto det en pris for selve sengen og en pris for madrassen. Jeg ville ikke ha madrassene.

Så jeg bestilte altså sengen, og var å hentet den igår.

Men så er altså problemet - det var ingen sengebunn med.

Er det vanlig?

Det falt meg ikke inn at ikke sengebunnen skulle følge med, så jeg spurte ikke om det når jeg kjøpte sengen. Men synes det er litt rart da - sengen er jo ikke til mye hjelp uten sengebunn. Om det ikke følger med burde hvertfall selgeren ha sagt noe om det.

Håper noen kan gi meg svar på det. Har ikke så lyst til å gå å klage hvis dette er noe som en burde ha visst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helga the Hotwaxer

I så godt som alle de møbelkataloger jeg har sett i pleier det å stå under prisen på sengen at bunn/madrass ikke er inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er nok veldig vanlig. Mange madrasser har bunn.

Men du får sikkert kjøpt sengebunn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ok, takk for svar.

Da er det tydeligvis vanlig.

Men jeg synes uansett at det er litt dårlig fra butikken sin side. På plakaten ved sengen sto det ingenting om at prisen ikke inkl. sengebunn, ei heller en egen lapp om hva sengebunn koster.

Synes selgeren burde ha gjort meg oppmerksom på det, og kanskje spurt om jeg skulle ha sengebunn også. Da hadde jeg jo selvfølgelig kjøpt det også. Men de har tydeligvis ikke hørt om mersalg..

Men men. Ikke noe stort problem. Er bare til å gå ut å kjøpe det.

Takk for raskt svar jenter! :)

(og så bra at jeg slipper å gå inn å tordne i butikken, for så å finne ut at det er jeg som har feil. Det er jo litt pinlig :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenkte vel kanskje at siden du (muligens) allerede hadde madrass hadde du sikkert bunn også? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...