AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Er 13 sexpartnere når man er 23 år og jente mye? Jeg føler selv det er mye, og angrer på alle utenom 3. 3 av de resterende husker jeg ikke engang (gikk skeis gjentatte ganger på fylla nylig en periode). hva synes dere? Hvor mange har dere jenter på min alder? Anonymkode: 6dfe7...11d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Det er normalt for en litt promiskiøs jente. Du har mest sannsynligvis noen issues du bør sjekke ut. Utover det så vil du sikkert klare deg bra. Anonymkode: d6bcd...d1a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Når du angrer på nesten alle så er det for mye. Anonymkode: 1db58...d95 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 13 er ikke for mye i seg selv - i din alder hadde jeg omtrent like mange partnere hvorav alle utenom én var gode opplevelser. Men ti man angrer på hvorav tre man ikke husker høres ut som ti feiltrinn for mye. Anonymkode: 35a72...760 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Du er uaktuell som partner for min del i alle fall. Maks jeg godtar er så mange at du kan telle de på en hånd. Anonymkode: d9dc6...936 2
draug 75 Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: angrer på alle utenom 3. 3 av de resterende husker jeg ikke engang Her er noe av det som sier meg at du har noe å jobbe med. 13 er ikke mye i seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 59 minutter siden, draug 75 skrev: Her er noe av det som sier meg at du har noe å jobbe med. 13 er ikke mye i seg selv. Er vel kanskje mer at man ser i ettertid at det ikke var så smart. Mange av de kommer av flere års psykisk spill av en eks. Er kanskje bare 2-3 jeg ANGRER på sånn skikkelig, og selvfølgelig de tre jeg ikke husker, som også kom i en rotete periode i livet med folk jeg tydligvis ikke taklet alkohol sammen med. Anonymkode: 6dfe7...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå