GÃ¥ til innhold

Brun sniggel 🤢

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger to stykk brunsniggel på hellene i hagen min, sammen rullet til en ring, slått om en hvit-blålig klyse, det var så ekkelt at jeg holdt på til å spy. 

Hva er dette, en form for paringsleik? Hvor mange baby sniggel kommer ut av dette? 

Anonymkode: eaf59...2c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det heter snegle, ikke sniggel.

Anonymkode: 51224...f70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tråkk på dem med hælen, fort og hardt. Da dør de momentant, og du slipper 400 babysnegler.

Anonymkode: 887a6...718

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig at den ene er død og blir spist av den andre. Uansett, drep dem/den

Anonymkode: a9e54...ac1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

400 😱 

Det er så motbydelig, jeg føler for å ringe mamma 🤢

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

400 😱 

Det er så motbydelig, jeg føler for å ringe mamma 🤢

Det er ikke nødvendig å ringe mamma 😉 

Ta en brødpose med en god del salt i, plukk dem opp med en spade eller noe. Knyt igjen posen, rist litt og kast i søpla. Da er de døde på null komma niks. 

Ta forresten en runde i hagen og se om du finner flere, og gi dem samme behandling. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger to stykk brunsniggel på hellene i hagen min, sammen rullet til en ring, slått om en hvit-blålig klyse, det var så ekkelt at jeg holdt på til å spy. 

Hva er dette, en form for paringsleik? Hvor mange baby sniggel kommer ut av dette? 

Det er paring, ja. Tror den blåhvite greia er kjønnsorganene. Det ser rimelig spesielt ut. :fnise: 

Om du vil ta knekken på dem (og det bør du) raskt og effektivt er det beste å klippe dem i to rett bak hodet. Salt dreper dem også, men tar for lang tid etter min mening. 

Anonymkode: 35dc7...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg løst problemet 😳

Jeg har satt en bøtte opp nD over dem, og der kan den stå til min mann kommer hjem fra jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det var brunsnigle? Ikke brun skogsnigle eller en annen type?

Anonymkode: 6b055...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...