Gå til innhold

Gå, sykle eller satse på leiebil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal ha bilen på verksted i dag. Jeg bor 10 min unna med bil-40 min å gå. 

Vilme dere da tatt med hunden å gått hjem, syklet hjem (98% oppover bakke) eller satset på å få leiebil?

Hvis jeg tar med hunden får hun en god tur, men hun kan også få en god tur etterpå dersom jeg ikke tar henne med. 

Dersom jeg satser på å få leiebil og ikke får det må jeg gå hjem uten at jeg slår to fluer i en smekk ved å ta med hunden

Anonymkode: 71664...15f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har avtalt å få leiebil så får du ikke leiebil. Så enkelt. Så du får ta med hunden og gå en tur.

Anonymkode: 7979f...744

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er eneste problemstilling og ikke noe jobb å ta hensyn til e.l så hadde jeg bare gått med hunden. Mangt rart det blir spurt om her 😅

Anonymkode: 87bc3...95d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke er avhengig av å være et sted raskt etter avleverig av bilen, så tar du hunden på en tur. Normalt får ikke leiebil når man leverer bilen på verksted for ordniære ting. Dersom bilen skal på verksted pga en kollisjon eller liknende som går på forsikring, kan det være at du får dekket leiebil om bilen blir stående i flere dager. Kommer an på forsikringen din og hvorfor bilen skal på verksted. Det skrives det jo ikke noe om i HI.

Anonymkode: 2b0a2...adc

Skrevet

Om du uansett skal gå en god tur med hunden, enten hjem fra verksted eller etterpå, så ser jeg absolutt ingen argumenter for å ikke gjøre det på vei hjem fra verkstedet...

Om du får leiebil kommer an på hva som er avtalt og hvilke tjenester verkstedet faktisk har. 

AnonymBruker
Skrevet

40 min å gå er ingenting. 

Anonymkode: 48ef6...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...