Gjest izelin Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Hei.... har ikke vokset meg stort tidligere, men tenkte at nå nærmer sommeren seg så nå må jeg ta et stort skritt... :-) Hvordan bør jeg behandle huden før og spesielt etter voksingen? Jeg forsøkte nettopp et lite område nederst på leggen - der ble jeg litt rød... får vel ta noen timer til hjelp for å se om det går bort. Men bør en smøre på noe spesielt etter å ha vokset? Har også kjøpt meg slik brasiliansk voks på Vita - Aurora eller hva den nå het. Var den jeg forsøkte på benet for å se om jeg ble rød der - og gruer meg litt på tanken om hvordan det kommer til å se ut når jeg skal vokse underlivet med den. Hvordan bør jeg behandle meg her? Jeg har kjøpt Aloe Vera, TeaTree olje og har også Helosan salve + Natusan sink salve... hva bør jeg bruke og når og hvordan? Håper alle dere jenter kan hjelpe ei som er litt ny i gamet!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Det hender jeg smører meg med aloe vera, men egentlig gjør det lite forskjell. Du må bare belage deg på at den første dagen så kan du bli rød og hoven. Går over neste dag, eller morgen hvis du gjør det om kvelden.
Gjest hjalmarlover Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Smør på flytende ibux først og la det trekke godt inn!
Catzy Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Blir man mer prikkete av hjemmevoks? Evt. mindre prikkete over tid? Vokset armhulene i salong for noen dager siden, ikke en prikk. Har vokset underlivet 3 ganger, første gangen så det ikke så bra ut, sist var det ganske OK. Har vokset leggene hjemme et par ganger, så ikke så bra ut... Før bryllupet skal jeg vokse leggene, håper det ikke blir altfor mye nupper... Catzy
Alterna Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Peel godt først og ikke voks like etter åha kommet uta v dusjen for da er huden for varm og myk slik eat hud kan rives med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå