Gå til innhold

Womanizer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter. 

Jeg har sett på Womanizer en stund og bestemt meg for å prøve en. Men alle tråder jeg finner er gamle. 

Det ser ut som at valgene er Classic, Starlet, Liberty og Premium. 

Jeg trenger erfaringer (positive, negative nøytrale) om disse. De er ikke billige (i mine øyne) så vil helst unngå å bruke såpass mye og bli skuffet :) Takk!

Anonymkode: 505cf...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir ikke skuffet. Kjøp Classic om du skal spare. Liberty er en reise dings. Liten og nett. Premium har egentlig bare ekstra funksjoner som ikke er verdt den ekstra kosten. 

Du kommer til å bli hekta ;)

Anonymkode: fa785...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madammen er veldig fornøyd med womanizer ("oh wow!"). Lelo Sona ble for voldsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke.. For meg så blir impulsene for svak på lavt nivå og alt for intens når jeg skrur opp. Jeg syns også at det er vanskelig å få den til å sitte ordentlig slik at det blir vakuum og den ikke «slår og hopper opp og ned» når jeg bruker den. Den glipper på en måte ofte. Vanskelig å forklare, men jeg har prøvd mye på forskjellige måter, og konklusjonen er at den ikke er noe for meg.. Da liker jeg god gammeldags vibrering tusen ganger bedre. Womanizeren har ligget gjemt å støvet ned ganske lege da den ikke levde opp til forventningene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes den er litt oppskrytt.

Anonymkode: ee8a0...740

Har du lyst til å utdype? 

1 minutt siden, Auroraborealiset skrev:

Jeg likte den ikke.. For meg så blir impulsene for svak på lavt nivå og alt for intens når jeg skrur opp. Jeg syns også at det er vanskelig å få den til å sitte ordentlig slik at det blir vakuum og den ikke «slår og hopper opp og ned» når jeg bruker den. Den glipper på en måte ofte. Vanskelig å forklare, men jeg har prøvd mye på forskjellige måter, og konklusjonen er at den ikke er noe for meg.. Da liker jeg god gammeldags vibrering tusen ganger bedre. Womanizeren har ligget gjemt å støvet ned ganske lege da den ikke levde opp til forventningene mine..

hm okei. Var det ikke noe nivå midt i mellom? Bare for svakt eller for intens? Hvilken hadde du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns fort den kan bli for voldsom, selv på det laveste. Nesten så det gjør vondt, og jeg når liksom ikke orgasme før det blir så intenst at jeg bare må fjerne den. Tar bare noen sekunder. Men dersom man finner litt teknikken som passer en selv (og ikke bare har vakuum hele tiden) så er det digg. Men jeg liker helt ærlig å bruke litt lengre tid, syns ofte veien mot målet er like viktig som målet i seg selv. 

Men dersom du er litt mindre sensitiv enn meg og sliter med å få orgasme så kan det jo være midt i blinken! 

Anonymkode: 845ed...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg liker helt ærlig å bruke litt lengre tid, syns ofte veien mot målet er like viktig som målet i seg selv. 

Anonymkode: 845ed...b8c

Å jeg er så enig med deg i dette! Sukk.. Vibratoren jeg har nå er dessverre litt for voldsom også, selv på det laveste... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Classic. Veldig fornøyd med den, føler ikke at det er verdt å kjøpe en av de mer kostbare. Man kan justere styrken. 

Jeg kommer hver gang - og det fort! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har classic, den gir vesentlig mer intense orgasmer enn en vanlig vibrator. Digger den😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte liberty som julepresang til konen. Er eneste leketøyet hun bruker på egen hånd uten meg, hun er veldig fornøyd med den. Tror ikke hun har kommet så fort med noe annet.

Anonymkode: 375b7...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke. Jeg har ikke problemer med å komme, men med denne var enten simuleringen for  svak, og på de høyere nivåene ble jeg helt nummen og klarte ikke å komme på egenhånd etterpå engang. 

Anonymkode: 7bd56...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått helt ville orgasmer med den så jeg er veldig fornøyd. Kan komme 5-7 ganger etter hverandre med den. Har kjøpt vanlig classic. 

Anonymkode: 7151e...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er lydnivået på Womanizer? Bråker den?

Anonymkode: c463a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en womanizer pro 40 (måtte google for å finne navnet 😅). 

Det blir sjeldent brukt. Mange elsker jo womanizer, de selger og får masse gode tilbakemeldinger. Men jeg ble skuffa.

Det er ikke enkelt å forklare. Men den funker ekstremt godt på å få meg helt til kanten, men så... så blir det en blanding av at det ikke er nok stimulering samtidig som det er for mye (på laveste nivå). Det sies at det trengs trening for å få den til å fungere, men jeg er ikke helt overbevist. 

Men mange mange mange kvinner elsker den, så jeg ville ikke helt 100% gitt opp før du har prøvd. Kondomeriet har jo denne orgasme garantien eller noe sånt, så da skal du få lever tilbake om du ikke er fornøyd :) 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg -elsker- den. Har alltid tenkt jeg har stekte orgasmer og kommer fort, men denne sender meg så utrolig mye lenger til himmels. Orgasmen blir mye sterkere og rir gjennom kroppen. Før måtte jeg være skikkelig, skikkelig kåt og bruke lang tid hvis jeg skulle få en ganske sterk orgasme som gjør at det dunker rytmisk i fitten etterpå. Med womanizer blir det sånn hver gang. Skulle tro jeg var kjøpt og betalt her, men den er virkelig magisk 🤪

Anonymkode: 14001...5b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er lydnivået på Womanizer? Bråker den?

Anonymkode: c463a...e1b

Nei, ikke så mye mer lyd enn vibrasjonen fra en telefon på lydløs (den høres ikke slik ut, men beste referansen jeg kunne komme på).

Anonymkode: 375b7...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...