Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #1 Del Skrevet 1. september 2002 Hei Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med swingers party. Jeg har vært med to menn et par ganger. Og så har jeg vært en gang med et annet par. Begge deler var utrolig deilig men har lyst å være med på et skikkelig swingers party. Noen som vet om slike eller hvordan man kan gå frem for å få med andre på noe slikt ?? Noen tips om hvordan få det ut til rette folkene at man skal ha et sånt party ?? Kanskje noen har erfaring som de vil dele om fremgangs måte og annet ?? Håper på seriøse svar... Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 1. september 2002 #2 Del Skrevet 1. september 2002 Mener du swing-kurs? (hi-hi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #3 Del Skrevet 1. september 2002 Hei, du etterlyste ett seriøst svar, så da får jeg prøve som best jeg kan… Pr. i dag kan det være vanskelig å finne en slik fest du etterlyser. Det er en klubb i Oslo (gamle klubb 30), men det er langt fra alle som trives der. Det er jo selvsagt den svært så omtalte club4 i trondhjem…. Om det er ett alternativ kommer i stor grad an på hva du tror av det du leser i avisene. Alternativet er private fester, hvor deltagerne kjenner hverandre på forhånd. Slike fester blir arrangert, men å komme med i ”gjengen” kan være svært vanskelig. Ofte blir det også forventet at man ”gjør noe” det er kanskje ikke ditt primære mål, siden du tilsynelatende fortsatt er ganske fersk når det gjelder swinging. Det er for øvrig en gjeng på østlandet som kaller seg noe slikt som couples and singles (eller noe i den duren, de har en eller annen nettside) som driver med en del fester. Du kan selvfølgelig også bruke Internett å søke etter ett par ( eller flere) så dere kan ha deres egen fest… For øvrig (med min ringe erfaring med denne typen ting) kan jeg anbefale en tur på en nederlands klubb, fun4two (www.fun4two.com) dersom du ønsker å være vitne til akkurat hvor gøy swinging KAN være ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 1. september 2002 #4 Del Skrevet 1. september 2002 Det er jo club30 i parkveien 62 i oslo da. Jeg har ikke vært der, men har hørt både positivt og negativt fra folk som har vært der. De har hjemmeside på www.swingers.no, også er det jo www.club4.no i tr.heim da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #5 Del Skrevet 3. september 2002 Takk for svarene... Og det er nok mulig at turen går til Amsterdam i høst Da jeg bor i Bergen så er Trondhjem og Oslo litt langt å reise for noe sånt. Jeg har merket at det er et utrolig lukket miljø for slikt her i Bergen. Men kanskje jeg skal bare prøve å arrangere noe selv... :blunke: Takk igjen for svarene. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå