AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Eller vil barnehagen si at det er håpløst med bleieskift med slike klær? Anonymkode: caac6...baf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Body er vel helt vanlig. Men heldrakt er jo litt tuklete ved stående bleieskift. Men er sikkert ok med begge.. Anonymkode: ae512...cef 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Bodyer er greit så lenge det er knapper. Omslagsbodyer er ikke greit. tynne heldresser til å ha under ytterdress er greit. Kan du unngå heldrakter til innendørsbruk så blir vi glade. Anonymkode: 9067d...239 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bodyer er greit så lenge det er knapper. Omslagsbodyer er ikke greit. tynne heldresser til å ha under ytterdress er greit. Kan du unngå heldrakter til innendørsbruk så blir vi glade. Anonymkode: 9067d...239 Enig! Anonymkode: 83705...ba7 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Bodyer er greit så lenge det er knapper. Omslagsbodyer er ikke greit. tynne heldresser til å ha under ytterdress er greit. Kan du unngå heldrakter til innendørsbruk så blir vi glade. Anonymkode: 9067d...239 Dette. Hilsen barnehagetilsett. Anonymkode: 8d4d5...a6d 3
Skogkløver Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bodyer er greit så lenge det er knapper. Omslagsbodyer er ikke greit. tynne heldresser til å ha under ytterdress er greit. Kan du unngå heldrakter til innendørsbruk så blir vi glade. Anonymkode: 9067d...239 Ikke omslagsbody? Med mindre dere kler av hele ungen med hvert skift åpnes jo den med knappene i skrittet akkurat som en vanlig body 😂 9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Body er vel helt vanlig. Men heldrakt er jo litt tuklete ved stående bleieskift. Men er sikkert ok med begge.. Anonymkode: ae512...cef Det er vel ikke så ofte babyer på 12+mnd har stående bleieskift da. Anonymkode: 59e07...f98
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bodyer er greit så lenge det er knapper. Omslagsbodyer er ikke greit. tynne heldresser til å ha under ytterdress er greit. Kan du unngå heldrakter til innendørsbruk så blir vi glade. Anonymkode: 9067d...239 Men hvorfor? Anonymkode: 59e07...f98
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Bodyer bruker alle babyer og opp til 2-3år. Det er helt normalt. At de ikke har masse kraver og knapper i halsen (betyr lett å bytte) og at de ikke har knapper på armene og er en vanlig body med knapper mellom beina så er de supre. Heldrakter så er det jo greit så lenge det er av den sorten som er lett å få av og at det er knapper mellom beina sånn at du slipper å ta av hele for å bytte bleie. Greit med praktiske løsninger som også er komfortable for barnet selvfølgelig. Anonymkode: 59e07...f98
MissPierce Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bodyer er greit så lenge det er knapper. Omslagsbodyer er ikke greit. tynne heldresser til å ha under ytterdress er greit. Kan du unngå heldrakter til innendørsbruk så blir vi glade. Anonymkode: 9067d...239 Helt enig, fra enda en bhg ansatt!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, Skogkløver skrev: Ikke omslagsbody? Med mindre dere kler av hele ungen med hvert skift åpnes jo den med knappene i skrittet akkurat som en vanlig body 😂 Selvfølgelig åpner vi ansatte bare knappene i skrittet på en omslagsbody. Men 1 åringer er etter min erfaring glade i å rive opp knappene i siden og jeg har enda tilgode å møte en 1åring som knepper de igjen selv🙄 Anonymkode: 9067d...239 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor? Anonymkode: 59e07...f98 Anngående heldress inne. Gå igjennom hvordan du selv skifter bleie på ett barn som har på seg heldress inne. Skritt for skritt. Det tar litt tid, ikke sant? Tenk deg at du skal skifte på, ikke en, men 16. Det tar mye tid, noe vi dessverre ikke har mye av i en barnehage. Anonymkode: 47ee9...a38 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Anngående heldress inne. Gå igjennom hvordan du selv skifter bleie på ett barn som har på seg heldress inne. Skritt for skritt. Det tar litt tid, ikke sant? Tenk deg at du skal skifte på, ikke en, men 16. Det tar mye tid, noe vi dessverre ikke har mye av i en barnehage. Anonymkode: 47ee9...a38 ?? Jeg foretrakk heldress på min da han var liten bl.a. fordi bleiskift var så lettvint. Anonymkode: e28fb...10f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Jeg foretrakk heldress på min da han var liten bl.a. fordi bleiskift var så lettvint. Anonymkode: e28fb...10f Det er jo flere knapper og ben som skal ut av heldress. Tar kortere tid å dra ned en bukse/strømpebukse og kneppe opp 3 knapper på en body Anonymkode: 4b9fc...155 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #16 Skrevet 8. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bodyer bruker alle babyer og opp til 2-3år. Det er helt normalt. At de ikke har masse kraver og knapper i halsen (betyr lett å bytte) og at de ikke har knapper på armene og er en vanlig body med knapper mellom beina så er de supre. Heldrakter så er det jo greit så lenge det er av den sorten som er lett å få av og at det er knapper mellom beina sånn at du slipper å ta av hele for å bytte bleie. Greit med praktiske løsninger som også er komfortable for barnet selvfølgelig. Anonymkode: 59e07...f98 Har aldri sett en baby over 12 måneder jeg! Finnes det virkelig babyer som er over det? Anonymkode: 6d48d...158
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #17 Skrevet 8. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri sett en baby over 12 måneder jeg! Finnes det virkelig babyer som er over det? Anonymkode: 6d48d...158 Jenta mi er definitivt en baby selv om hun er over 12 måneder. Hadde sin første dag i bhg i dag. Uff og huff, det gjorde vondt i mammahjertet det. Anonymkode: 1f2a5...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #18 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jenta mi er definitivt en baby selv om hun er over 12 måneder. Hadde sin første dag i bhg i dag. Uff og huff, det gjorde vondt i mammahjertet det. Anonymkode: 1f2a5...7dd Mammahjertet. Kan du forklare meg om hvor dette mammahjertet ligger? Biologisk så kan jeg ikke finne det. Anonymkode: 47ee9...a38 3
atropos Skrevet 8. august 2019 #19 Skrevet 8. august 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mammahjertet. Kan du forklare meg om hvor dette mammahjertet ligger? Biologisk så kan jeg ikke finne det. Anonymkode: 47ee9...a38 Det har jeg lurt på mange ganger også 😂 til ts, body er helt fint. Heldress også, men gjerne en med glidelås isteden for mange knapper. Jeg har jobbet i barnehage i over ti år, og bruker god tid på bleieskiftene. Det er ikke nødvendig å ta det på samlebånd. Det blir mye mer ro og hyggelig stemning hvis man tar ut en eller to av gangen fra gruppa. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #20 Skrevet 8. august 2019 Jeg skjønte ikke helt dette med omslagsbody vs body. Må ha det inn med teskje. Var det slik at omslagsbody er body med knapper på siden+under, vanlig body har kun knapper under? Og omslagsbody foretrekkes ikke, på grunn av at barnet kan rive det opp? Anonymkode: 509b6...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå