AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Del Skrevet 7. august 2019 Og evnt hva fikk du?0 Anonymkode: b657a...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 8. august 2019 #2 Del Skrevet 8. august 2019 Nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Del Skrevet 8. august 2019 Nei, herregud. Jeg fikk et barn, det holder. Anonymkode: 4145f...089 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Del Skrevet 8. august 2019 Personlig? Nybakte mammaer får babyting/ ting som har med barnet og graviditet/fødsel/ å gjøre. Det ville hvertfall jeg ha. Og fikk. Det er ikke jul eller bursdag der du kan ønske deg nytt interiør og sminke... Anonymkode: 5900c...fef 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Del Skrevet 8. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Og evnt hva fikk du?0 Anonymkode: b657a...678 Nei! Ikke fikk jeg og ikke gir jeg personlige gaver til den som har født et barn. Babyen derimot, får selvfølgelig en gave. Anonymkode: 1f830...8a1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. august 2019 #6 Del Skrevet 8. august 2019 Da vi fikk jentungen så fikk jeg faktisk morgenkåpe og en bodylotion i barselgave av svigerfar, han hadde tatt seg en shoppingtur alene på eget initiativ, noe som var utrolig rørende da han var (han døde dessverre for noen år siden) en meget stillferdig mann av få ord. En skikkelig gammeldags mann som knapt viste opp ned på en unge og alt rundt fødsel og barn var «kvinnfolkgreier» Bestevenninna mi ga meg et nydelig armbånd med forbokstaven til begge døtrene mine på. Eller, jeg fikk armbånd med bokstaven til eldstejenta da jeg fikk henne, og en ny bokstav til å feste på armbåndet da minstejenta ble født. Av mannen min fikk jeg en alliansering med to diamanter i, en diamant for hver jente (han er dog bare far til hun yngste) Ingen av disse gavene var noe jeg forventet å få, så jeg ble utrolig rørt og glad. For meg så var det å faktisk være så velsignet at jeg ble mor til to jenter gave i seg selv, særlig mtp at siste fødsel holdt på å gå innmari galt der både babyen og jeg var minutter fra å miste livet (prematur) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg fikk øredobber/ring av mannen etter hvert barn. Svigermor (min mann er enebarn) gav meg noen svært dyrebare familieklenodier etter hvert barn, som er ment å arves videre til barna. Mamma reiste ut og kjøpte amme-topp på bestilling og betalte for den 😛 Anonymkode: 3e5e4...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg fikk er smykke av mannen min etter fødselen. Ellers fikk jeg blomster av noen venner og av svigers, og svigers hadde med kake på barselbesøk. Mine egne foreldre kom ikke med hverken blomster eller hadde med servering på barselbesøk hos oss. Jeg syns det var litt rart, med tanke på at min mor alltid gjør et poeng ut av det ved barselbesøk hos andre slektninger. Egen datter er tydeligvis ikke like prioritert. Anonymkode: 00fb4...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Del Skrevet 8. august 2019 Min far tok meg med på shopping for å freshe meg opp etter jeg fikk første. Anonymkode: 7a397...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Del Skrevet 8. august 2019 Fikk diamantøredobber av mannen min💎💎 Anonymkode: 85faa...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #11 Del Skrevet 8. august 2019 Nei, kan ikke huske det. Fikk ting til babyen og ullammeinnlegg (gull verdt). Og det var helt fantastisk, for det var jo det jeg trengte da. Anonymkode: 9bb0a...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #12 Del Skrevet 8. august 2019 Nei. Babyen fikk noen velkommen til verden gaver, stort sett klær Anonymkode: a9cb4...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #13 Del Skrevet 8. august 2019 Fikk Rolex klokke av min mann når eldste ble født, og diamantring når nummer 2 ble født. Av min mamma fikk barnet gaver, men jeg fikk gavekort på spa og diverse hudpleie produkter etc Anonymkode: 75cfb...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #14 Del Skrevet 8. august 2019 Babyen har fått en del klær, og vi har fått noen blomster. Svigerfar hjalp mannen med å fikse noen småting hjemme, og foreldrene mine kom en helg og hjalp oss med å bli ferdige med oppussingen vi ikke rakk før babyen kom. Hadde alltids satt pris på gaver til meg, men hjelpen vi fikk til å få hjemmet klart før babyen kom hjem fra sykehuset var verdt langt mer 😊 Anonymkode: c35c1...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #15 Del Skrevet 8. august 2019 Fått fra mannen (øredobber og smykke - to barn), og noe babyrelatert fra min søster (amme-te, brystvortekrem og slikt), men ellers kun gaver til baby. Det er vel heller ikke så vanlig med gaver til mor? Anonymkode: fb009...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #16 Del Skrevet 8. august 2019 Fikk en vibrator av minn mann etter første fødsel. Hehe. Tror ikke at han så for seg at det skulle bli mye sex den første tiden (og det fikk han jo rett i). En venninne kom også med en bodylotion som skulle hjelpe huden å trekke seg raskt sammen. Etter baby nr 2 fikk jeg spekemat av en venninne som selv var gravid og hadde savnet det lenge. Ellers har alt av gaver vært til babyen ❤️ Anonymkode: 438d4...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #17 Del Skrevet 8. august 2019 Fikk et par gulløredobber av samboer, som jeg ble veldig glad for. Hadde ikke forventet noe på forhånd, men han ville gi meg noe som symbolsk takk for innsatsen med å bære fram og føde barnet vårt. Bruker øredobbene nesten hver dag, de betyr noe spesielt for meg. Tror ikke jeg fikk noe fra familie/venner annet enn blomster og klær til baby. Er generelt ikke så glad i den økende kulturelle greia hvor absolutt alle begivenheter skal knyttes/markeres med TING hele tida. Ikke bare er det helt unødvendig i et samfunn hvor de fleste har mer enn nok allerede og hvor forbruket er latterlig, det blir også en slitsom greie hvor alle må ut med alt for mye penger hver gang noen i slekta eller vennekretsen opplever noe utenom det vanlige. En blomsterkvast og en body til baby er virkelig mer enn nok, i mine øyne. Anonymkode: fa371...487 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 8. august 2019 #18 Del Skrevet 8. august 2019 Nei. Fikk ingenting av mannen, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #19 Del Skrevet 8. august 2019 Ja, fikk kunst av mamma. Men forventa det ikke. Ellers var det bare gaver til babyen. Det eneste jeg har gitt bort til nye mødre er også gaver til babyen, og så har jeg enten bakt noe eller gitt sjokolade til mammaen 😊 Anonymkode: e2bbe...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #20 Del Skrevet 8. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk Rolex klokke av min mann når eldste ble født, og diamantring når nummer 2 ble født. Av min mamma fikk barnet gaver, men jeg fikk gavekort på spa og diverse hudpleie produkter etc Anonymkode: 75cfb...fdd Må være rik han gubben din Anonymkode: a772b...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå