*CHOUCHOU* Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 I gar kveld/natt ble jeg sittende pa KG i mangfoldige timer.. Skrev i hytt og pine og endte med a oppgradere meg selv fra "nybegynner" til "ganske godt kjent".. Er det normalt?
Laila Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Nei,det er ikke vanlig.Det hadde jeg tatt opp med internettleverandøren din. Kunne ikke dy meg...
Sniglå Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Det er jo normalt at en blir bedre kjent når en tilbringer litt tid der?! Når du har over 60 innlegg går du over til din nye status! Kjedelig å være nybegynner lenge..
*CHOUCHOU* Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2005 Utrykkeet meg kanskje litt darlig. Jeg forstar at jeg blir bedre kjent. Jeg mente egentlig bare at dette forumet fort blir vanedannende... Jeg klarte nesten ikke a stenge maskinen og legge meg. Se na, na er jeg inne igjen..Phu!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Hva skjer'a baghera? Har du dop kaptein krok? Ikke fan peter pan! Slike innlegg hjelper masse på telleren :pppp
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Utrykkeet meg kanskje litt darlig. Jeg forstar at jeg blir bedre kjent. Jeg mente egentlig bare at dette forumet fort blir vanedannende... Jeg klarte nesten ikke a stenge maskinen og legge meg. Se na, na er jeg inne igjen..Phu! Tror det er ganske normalt. Jeg ble selv avhengig etter første titt/skriv her inne, og har siden det vært her nesten hver dag
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Hva skjer'a baghera? Har du dop kaptein krok? Ikke fan peter pan! Slike innlegg hjelper masse på telleren :pppp Neida, tror ikke det er altfor unormalt...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #8 Skrevet 10. mai 2005 Utrykkeet meg kanskje litt darlig. Jeg forstar at jeg blir bedre kjent. Jeg mente egentlig bare at dette forumet fort blir vanedannende... Jeg klarte nesten ikke a stenge maskinen og legge meg. Se na' date=' na er jeg inne igjen..Phu![/quote'] Samme her!
Gjest synseren Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Siden det har skjedd deg er det ikke unormalt...
Gjest seroxata Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 no, slettes ikke unormalt;D her går det lett fort for seg! og vanedannende? absolutt!
Gjest Cerise Skrevet 13. mai 2005 #11 Skrevet 13. mai 2005 off, ja, i aller høyeste grad vanedannende. helt skremt over hvor mye tid jeg kan bruke her inne....! :o :o :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå