AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/vQ8pV5/Plutseleg-er-eg-aleine-med-seks-toaringar-I-morgon-skal-eg-ta-pa-meg-bleie#Echobox=1565089712 Anonymkode: a4596...3ff
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Jeg var hjemme med min gutt til han fyllet 2 år,det ble ikke noe lettere av den grunn. Han var utrygg i barnehagen å skreik mye og lenge når jeg leverte han. Han var så utrygg at de måtte sitte han oppi vognen å ta den inn på avdelingen,DA først følte han seg trygg. Vognen var lenge hans trygge plass,da først sluttet han å skrike. Så lenge var det sånn at måtte la han få sitte i vognen for å føle seg trygg. Hadde han begynt i bhg når han var 1 år så hadde nok tilvenningen til bhg gått lettere,det blir ofte vanskeligere jo eldre barnet er. Anonymkode: 03b86...6a9 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Jeg skjønner det er stress å følge med 6 barn på to år, men hvor lang tid tar det å gå på do egentlig? Så lenge de er innendørs i et barnesikret miljø så kan jeg ikke se at det skal være en så stor krise å være alene med seks toåringer i et minutt eller to. Hvis normal bemanning er to personer på seks barn syns jeg det hørtes bra ut. Vi var tre hos min dagmamma da jeg var liten, det gikk helt fint. Er sikker på at hun gikk på do i løpet av dagen også. Anonymkode: a5a6b...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå