Gå til innhold

Menn som ikke bryr seg om hvMenn som gir flaffen i hvordan de har det rundt segordan de har det rundt seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble feil her i overskrift jaja-dere skjønner vel allikevel-Menn som gir blaffen i hvordan de har det rundt seg. Kjenner du en mann som lever i et grisehus?

Anonymkode: bd57f...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir flaffen i alt. Lever som jeg var rik selvom jeg ingen penger har.

Anonymkode: bdc53...b25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener du rot ?

Anonymkode: 4fbb2...21c

Ja rot og manglende organsering. Manglende vilje og interesse for å rydde og organisere i boligen. Hvem orker å leve med slike menn? Kjenner du en slik mann?

Anonymkode: bd57f...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja rot og manglende organsering. Manglende vilje og interesse for å rydde og organisere i boligen. Hvem orker å leve med slike menn? Kjenner du en slik mann?

Anonymkode: bd57f...824

Ne og ja. Har vært en slik kvinne og hatt en slik mann. Men det var fordi vi da begge sleit så i livene våre at vi hadde nok med å overleve. Har sett andre som også har det slik.

og så har jeg sett andre, som min onkel.. Da kona dro så skulle han stelle hjem og det fikk han ikke til. Han skjønte liksom ikke og vasket ikke i hjørner og dyttet ting til side istede for  å rydde ting vekk. Men han bodde jo alene og var fornøyd selv.

ellers har jeg siden sett i forhold at det et slik at rot og rydding er det som skaper oftest konflikt. Fordi en har forskjellig formening om hva som er bra nok og er lite villig i å fire på sin versjon.

men tror ikke noe av dette faller inn under det du tenker på..

Anonymkode: 4fbb2...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...