Gjest Auroriah Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Heisann! Prøvde rensekuren c24 i helga. Satt på toalettet ganske mye, men det har fått tydelige resultat! Prøvde på meg bunaden på torsdag, da var det bare så vidt jeg fikk den på meg. Nå, på tirsdag prøvde jeg på nytt, og den satt som et skudd, jeg kunne tilogmed ta handen ned i vesten, og fortsatt var det plass. Helt utrolig hvis dette holder seg, at det ikke er på grunn av enormt væsketap.. Hmm.. Må sannsynlig være på grunn av kuren, for jeg har vært litt sløv med trening i det siste. Nå ble jeg glad!
Nella Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 Så bra for deg Da kan du gå 17.mai friskt i møte. Ingenting er verre enn en supertrang bunad da. Prøvd c24 en gang jeg også. Smaker , men effektiv er den
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Fortell fortell!!! Jeg vil prøve en rensekur,få ut all dritten:D
Gjest Auroriah Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 Den heter c24, og du får kjøpt den i helsekostbutikker. Lurt å legge rensingen til en helg, da man flyr en del på toalettet. Begynner kl 17, og er ferdig ved 12-13 tiden dagen etterpå. Smaker jævlig, men hold for nesen når du drikker, så går det ned:) Jeg har fått et aldri så lite kviseutbrudd, men det skal visst være normalt, da all "dritten" er på vei ut! Ellers så føler jeg meg mindre sulten, og føler at kroppen er mye lettere. Anbefales å gi den et forsøk.
Gjest LillKate Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 Hmm...Dette høres bra ut! Hva lover den å gjøre? Tror dere den passer for en knallstart på en slankekur?! Jeg vil å få på bunaden til 17.mai! :-x
Gjest Auroriah Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Hei igjen! Det er litt irriterende at jeg verken har vekt og målband her hvor jeg bor nå, så jeg har ikke sjekket resultatet. Men jeg kjenner jeg meg iallefall slankere spesielt rundt midjen. Dette er en knallstart! Jeg har iallefall fått mindre lyst på usunn mat, pluss at jeg føler meg mindre sulten. Hvis du søker på nettet, finner du info om c24. Det finners også andre renselsekurer, men disse strekker seg oftest over flere uker. Jeg var iallefall fornøyd med å få det unnagjort på under et døgn. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Hvor mye kostet c24 i helsekostbutikken?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #9 Skrevet 10. mai 2005 Det er for en gang bare? Vet du om noen side på nettet det står noe om det?
Gjest Spacegirl Skrevet 10. mai 2005 #10 Skrevet 10. mai 2005 Noen som har noen formening om c24 funker bedre enn biodrain? Biodrain brukes jo over flere uker da, men... Hadde tenkt å prøve biodrain, men bør jeg heller prøve c24?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå