Gå til innhold

Normalt at jenter på 7 år får seg kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ei datter på 7 år, enebarn, som starter i 2. klasse nå etter sommerferien. I mai fikk hun seg en kjæreste, en gutt i klassen hennes. Han er superforelska i dattera mi og dattera mi er superforelska i ham. Nå forrige helg da han kom på besøk til dattera mi, så jeg på buksa hans at han fikk en ereksjon da han fikk se henne. Han fikk ereksjon nok en dang da han skulle dra igjen da dattera mi ga han en kjempestor klem og i tillegg kysset ham på kinnet. Jeg så at han rødmet på kinnene. Dattera mi er ei utrolig pen jente med kjempelangt, lyseblondt hår og en munn som ofte smiler, så jeg skjønner godt at det er gutter i klassen på skolen hennes som liker henne. Hun er også ekstremt populær og har mange venninner. Men det jeg lurer på nå er om det er normalt for småjenter i hennes alder å få seg kjæreste? Hun er jo tross alt bare 7 år. Har deres 7 år gamle døtre kjæreste?

Anonymkode: 4b99e...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har ei datter på 7 år, enebarn, som starter i 2. klasse nå etter sommerferien. I mai fikk hun seg en kjæreste, en gutt i klassen hennes. Han er superforelska i dattera mi og dattera mi er superforelska i ham. Nå forrige helg da han kom på besøk til dattera mi, så jeg på buksa hans at han fikk en ereksjon da han fikk se henne. Han fikk ereksjon nok en dang da han skulle dra igjen da dattera mi ga han en kjempestor klem og i tillegg kysset ham på kinnet. Jeg så at han rødmet på kinnene. Dattera mi er ei utrolig pen jente med kjempelangt, lyseblondt hår og en munn som ofte smiler, så jeg skjønner godt at det er gutter i klassen på skolen hennes som liker henne. Hun er også ekstremt populær og har mange venninner. Men det jeg lurer på nå er om det er normalt for småjenter i hennes alder å få seg kjæreste? Hun er jo tross alt bare 7 år. Har deres 7 år gamle døtre kjæreste?

Anonymkode: 4b99e...a54

Æsj!Hvorfor i all verden ser du etter ereksjon??? på så små... Såvidt de har tissefant... 

 

Ja mange har kjæreste i bhg og....

Anonymkode: 926c8...ee0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste med foreldre som ikke fremhever at gutter og jenter er venner har det, ja. Som oftest er selvsagt «kjæresten» bare en venn. Av motsatt kjønn. 

Anonymkode: 8eb1b...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har ei datter på 7 år, enebarn, som starter i 2. klasse nå etter sommerferien. I mai fikk hun seg en kjæreste, en gutt i klassen hennes. Han er superforelska i dattera mi og dattera mi er superforelska i ham. Nå forrige helg da han kom på besøk til dattera mi, så jeg på buksa hans at han fikk en ereksjon da han fikk se henne. Han fikk ereksjon nok en dang da han skulle dra igjen da dattera mi ga han en kjempestor klem og i tillegg kysset ham på kinnet. Jeg så at han rødmet på kinnene. Dattera mi er ei utrolig pen jente med kjempelangt, lyseblondt hår og en munn som ofte smiler, så jeg skjønner godt at det er gutter i klassen på skolen hennes som liker henne. Hun er også ekstremt populær og har mange venninner. Men det jeg lurer på nå er om det er normalt for småjenter i hennes alder å få seg kjæreste? Hun er jo tross alt bare 7 år. Har deres 7 år gamle døtre kjæreste?

Anonymkode: 4b99e...a54

En ting til, høres ut i mine øre at hun er for bra for kjæresten sin i følge deg? Hyn er perfekt og han er ikke god nok?Håpet du er grei med de..Kanskje er det en ny kjæreste neste år..De er liten.Det er nok ikke seriøst..

Anonymkode: 926c8...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har alltid hatt kjærester. Vi måtte lære han tidlig at han bare kunne ha en om gangen 😁 

Anonymkode: fc931...319

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du så en ereksjon gjennom bukse eller shortsen på en så liten gutt tror jeg ingenting på. 

Anonymkode: bb660...98a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjæreste på samme alder. Det var en del kyssing på munnen (Ikke ordentlig klining og ikke tunge). Barn i alle aldre er opptatt av kjærester.

Anonymkode: 49d19...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 7-åring kan vel ikke få ereksjon? Hørtes sykt ut.

Anonymkode: 24dbf...c61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj!Hvorfor i all verden ser du etter ereksjon??? på så små... Såvidt de har tissefant... 

 

Ja mange har kjæreste i bhg og....

Anonymkode: 926c8...ee0

Hvem har sagt at jeg driver og ser etter om han får ereksjon? Jeg sa at jeg fikk øye på det, ikke at jeg dreiv å så etter det. Jeg er da overhodet ikke interessert i å se i skrittet på små gutter for å se om de har ereksjon!

Ts

Anonymkode: 4b99e...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at jeg driver og ser etter om han får ereksjon? Jeg sa at jeg fikk øye på det, ikke at jeg dreiv å så etter det. Jeg er da overhodet ikke interessert i å se i skrittet på små gutter for å se om de har ereksjon!

Ts

Anonymkode: 4b99e...a54

Men du tittet ned mellom bena på ham, tilfeldigvis? 

Anonymkode: 24dbf...c61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Så små barn skal ikke ha kjærester!

Anonymkode: ad49d...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at jeg driver og ser etter om han får ereksjon? Jeg sa at jeg fikk øye på det, ikke at jeg dreiv å så etter det. Jeg er da overhodet ikke interessert i å se i skrittet på små gutter for å se om de har ereksjon!

Ts

Anonymkode: 4b99e...a54

Jeg har selv en gutt.Og du ser ikke det gjennom klærene på en så liten gutt  .Da må du jaggu meg se etter...Og de kan få ereksjon når de er glad. 

Alle har kjærester fra og til.Enten i bhg eller skolen.Helt normalt :)

Anonymkode: 926c8...ee0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det en vanvittig dyr luksusferie på den lyshårede datteren din? 

Anonymkode: 8b6e7...8d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Min på 6 har hatt kjæreste i årevis allerede, samme også forøvrig. De kysser, klemmer og holder hender - noe som bare er koselig og som voksne absolutt ikke skal seksualisere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min fikk kjæreste da hun var 2,5år, de "giftet" seg når de var 5. Og var sammen helt til de ble 11 😊

De gjorde ALT sammen 😍😂

Det var opplest og vedtatt både i bhg og på skolen. Det ble gjort noen spede forsøk på å erte dem på skolen, men det brydde de seg overhodet ikke om! De var kjærester og var det noen som ikke trodde på det, så var det deres problem! Så det ble fort slutt på gitt 😂

Fantastiske unger 🥰

Anonymkode: 50453...bb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min fikk kjæreste da hun var 2,5år, de "giftet" seg når de var 5. Og var sammen helt til de ble 11 😊

De gjorde ALT sammen 😍😂

Det var opplest og vedtatt både i bhg og på skolen. Det ble gjort noen spede forsøk på å erte dem på skolen, men det brydde de seg overhodet ikke om! De var kjærester og var det noen som ikke trodde på det, så var det deres problem! Så det ble fort slutt på gitt 😂

Fantastiske unger 🥰

Anonymkode: 50453...bb3

Og du syntes det var greit at datteren din hadde kjæreste som hun «gjorde alt sammen med» når hun var så liten?

Anonymkode: ad49d...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at jeg driver og ser etter om han får ereksjon? Jeg sa at jeg fikk øye på det, ikke at jeg dreiv å så etter det. Jeg er da overhodet ikke interessert i å se i skrittet på små gutter for å se om de har ereksjon!

Ts

Anonymkode: 4b99e...a54

Hvor stor kan den tissen være...? Er plenti bukser der ute som har en bul ved det partiet. 

Anonymkode: fc931...319

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du syntes det var greit at datteren din hadde kjæreste som hun «gjorde alt sammen med» når hun var så liten?

Anonymkode: ad49d...324

Hva i heiteste tror du alt er?

Anonymkode: 50453...bb3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem har sagt at jeg driver og ser etter om han får ereksjon? Jeg sa at jeg fikk øye på det, ikke at jeg dreiv å så etter det. Jeg er da overhodet ikke interessert i å se i skrittet på små gutter for å se om de har ereksjon!

Ts

Anonymkode: 4b99e...a54

Hmm gutten min er 7, og jeg mener tissen hans er omtrent på størrelse med halve lillefingeren min. Skal godt gjøres å få øye på. Det er sikkert forskjeller, men likevel...

For øvrig har nesten alle i klassen hans vært kjæreste med hverandre. 😛

Anonymkode: e9469...4f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...