Gå til innhold

MENN, hvorfor er dere på Kvinneguiden?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Solkremen

Hadde jo ikke vært like interessant uten menn. Dessuten er det vanskelig å lage en gruppe/forum for kun ett kjønn på internett. 

Jeg er medlem av mannegruppa Ottar på facebook, og vet at vi er ganske mange kvinner der🤷🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå! Det hadde vært så bra om alle menn her forsvant! Det heter kvinneguiden og vi trenger ikke menn her. 

Anonymkode: 07e69...3cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååå! Det hadde vært så bra om alle menn her forsvant! Det heter kvinneguiden og vi trenger ikke menn her. 

Anonymkode: 07e69...3cc

giphy.gif

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe lov på at det bare kan være kvinner her selvom det heter KVINNEguiden.  

Har ikke noe imot at det er menn her så lenge det er konstruktivt og ikke bare sånn for å hate og syte om kvinner hele tiden. Det undrer jeg litt på hvorfor en sånn person bruker mye tid her, bare for å egle liksom?

 

Anonymkode: ca1c3...68b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

giphy.gif

😂

Synes det er greit at det er litt av alt her jeg. Da blir det ikke så ensformig og sånn typisk ''ekkokammer'' om dere skjønner.

Greit å ha forskjellige synspunkt.

Anonymkode: ca1c3...68b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet jeg aller mest ønsker svar på, av menn, i 2019?!?!

Fordi det er det beste stedet jeg kan lire av meg noe korte og noen lange meninger. Og fordi så mange tydeligvis setter pris på det. Det gjør KG unikt for meg. Bedre enn andre. Samtidig er kvinner bedre på å skrive enn menn. Så da må jeg også være litt skjerpet.

Ok?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye tid tror du det tar å sveipe innom her?

Anonymkode: 92861...49e

Virker som som det tar veldig mye tid, for en god del menn!!

Anonymkode: d3ab9...459

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet jeg aller mest ønsker svar på, av menn, i 2019?!?!

Anonymkode: d3ab9...459

Det er et forum med mange forskjellige diskusjoner, blant annet dagsaktuelle temaer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jabx said:

Det er et forum med mange forskjellige diskusjoner, blant annet dagsaktuelle temaer.

Men likevel, det er et KVINNE forum?!

Anonymkode: d3ab9...459

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, TrekStar skrev:

Kanskje for å irritere kvinner litt, fordi mange kvinner alltid skal irritere menn, og rotte seg sammen mot menn?!

Å være på KG, er på en måte en protest for mange, for å vise kvinner at dere ikke kan bli kvitt oss menn så lett, ved å gjemme dere på KG. Å lese gjennom KG, gir sikkert mange et innblikk i hvordan en skal prate med kvinner og hva som er temperaturen på kvinnefronten på en gitt tid man lever i.

Er sikker på at kvinner ville gjort det samme på en evt. Manneguiden.

Å gjemme seg vil jeg ikke kalle det. Man bare ønsker ikke å lese at man er en hore uansett hva man gjør. Det var hyggeligere her før det kom masse kvinnehatere.

Anonymkode: 78239...63f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å lage kvalme med ekle tråder vil jeg tro. Jeg er ny her inne og vurderer å slette brukeren etter å ha sett tråder der mannfolk spør om å få puppebilder, tråd hvor det nærmest presses til å legge ut bilder av kjønnsorganer, og det florerte i den tråden. Jeg trodde dette var et forum for kvinner, visste ikke at det var kåte og desperate mannfolk her. 

Anonymkode: 42d82...a06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet jeg aller mest ønsker svar på, av menn, i 2019?!?!

Anonymkode: d3ab9...459

Da lurer du ikke på mye i livet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Men likevel, det er et KVINNE forum?!

Anonymkode: d3ab9...459

Hvor i reglene står det?

Anonymkode: 61e2c...caf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, TrekStar skrev:

Kanskje for å irritere kvinner litt, fordi mange kvinner alltid skal irritere menn, og rotte seg sammen mot menn?!

Å være på KG, er på en måte en protest for mange, for å vise kvinner at dere ikke kan bli kvitt oss menn så lett, ved å gjemme dere på KG. Å lese gjennom KG, gir sikkert mange et innblikk i hvordan en skal prate med kvinner og hva som er temperaturen på kvinnefronten på en gitt tid man lever i.

Er sikker på at kvinner ville gjort det samme på en evt. Manneguiden.

Og hvor er «manndommen» deres? Det sier jo litt om dere som menn å henge på kvinneguiden. Fysj, så jævlig turn off🤮

Anonymkode: 42d82...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Det heter kvinneguiden og vi trenger ikke menn her. 

Anonymkode: 07e69...3cc

Og VGD er kun for VG-ansatte? Hvem er da diskusjon.no for? 

Anonymkode: 61e2c...caf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og hvor er «manndommen» deres? Det sier jo litt om dere som menn å henge på kvinneguiden. Fysj, så jævlig turn off🤮

Anonymkode: 42d82...a06

Er det nå noen skal kalle deg bitter? Eller er det kun lov for kvinner å si det til menn, og ikke omvendt?

Anonymkode: 61e2c...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det nå noen skal kalle deg bitter? Eller er det kun lov for kvinner å si det til menn, og ikke omvendt?

Anonymkode: 61e2c...caf

Jeg driter i hva «menn» som henger på kvinneguiden kaller meg. Gå å finn tilbake til manndommen, hvis du noen gang har hatt et snev av det i deg😉

Anonymkode: 42d82...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...