Gå til innhold

MENN, hvorfor er dere på Kvinneguiden?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er dette en tråd på 6 sider? Det heter kvinneGUIDEN, ikke kvinneforumet

Hvem er vel bedre til å guide kvinner enn menn? 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Åååå! Det hadde vært så bra om alle menn her forsvant! Det heter kvinneguiden og vi trenger ikke menn her. 

Anonymkode: 07e69...3cc

Uten menn så hadde siden her vært nedlagt.

Når sannheten skal fram så hadde siden her ikke fantes uten menn btw

Anonymkode: 2b19c...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja for å si det sånn, hadde jeg datet noen for så å finne ut at han var på Kvinneguiden hadde jeg forlatt han tvert!! Noe mer avtennende enn så femi menn må man lete lenge etter..😂🤣

MENN mekker bil, drar på jakt, på turer sammen med gutta, trener og tar vare på sin kvinne og barn!

Anonymkode: d3ab9...459

Ganske avtennende med så generaliserende, lite reflekterte damer også, så ikke noe tap for å si det sånn ;)

For min egen del tenner jeg heller ikke på damer med total mangel på ryggrad, som må gjemme seg bak AB helt uten grunn. 

Endret av OnFire
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er menn som svarer deg ? Kan du "se" at alle aber er menn ?  Det er mange kvinner som slett ikke er Ottar feminister. Og som elsker menn.

Anonymkode: 4f0f2...db6

Jeg tviler på at så mange kvinner sitter og lager lange tråder om hvor mye de hater kvinner....

Det er få som er medlem i Ottar og få som er feminister og de fleste elsker menn selvom menn ikke akkurat elsker oss tilbake...

Anonymkode: 78239...63f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet ¨Steike kjøttdeig i steikeovn¨... -Øverste treffet var i en mattråd her, -var skada og kjedet meg.

Oppdaget en passe blandings av, Seriøsitet, Galskap, Humor og mye mer...

a. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.8.2019 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet jeg aller mest ønsker svar på, av menn, i 2019?!?!

Anonymkode: d3ab9...459

Det jeg synes er rart, er at du har behov for å stille et slikt spørsmål i 2019.

Ser også at noen spør om det ikke finnes "manneforum". Jo, det eksisterer en hel del forum som man kanskje kan kalle for manneforum, men det er ikke sånn at om man har bruker på KG så kan man ikke ha bruker også på ett eller flere såkalte manneforum. 

Det finnes til og med kvinner her inne som også har bruker på manneforum! Tenk det, i 2019!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Åååå! Det hadde vært så bra om alle menn her forsvant! Det heter kvinneguiden og vi trenger ikke menn her. 

Anonymkode: 07e69...3cc

Å nei, ikke alle! 

KG hadde ikke vært det samme uten @Aragorn ll Elessar, @MortenMinstelønn, @FrankDrebin, @Katten.2.0, @Sliten&kjørt52 og flere som jeg ikke husker i farten.

Jada, det er en del menn som er her bare for å trolle og provosere. De hopper jeg som regel glatt over, for livet er for kort til å kjekle med slike. 

Mens disse som er nevnt over her, er blant mennene som tilfører forumet gode spørsmål, interessante refleksjoner, lun humor og en sunn dose mannlig synsvinkel. De har oftest gode innlegg, og gir gjerne gode og reflekterte råd ut fra egen erfaring. Og dét setter jeg pris på.

Anonymkode: 681ff...b60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei, ikke alle! 

KG hadde ikke vært det samme uten @Aragorn ll Elessar, @MortenMinstelønn, @FrankDrebin, @Katten.2.0, @Sliten&kjørt52 og flere som jeg ikke husker i farten.

Jada, det er en del menn som er her bare for å trolle og provosere. De hopper jeg som regel glatt over, for livet er for kort til å kjekle med slike. 

Mens disse som er nevnt over her, er blant mennene som tilfører forumet gode spørsmål, interessante refleksjoner, lun humor og en sunn dose mannlig synsvinkel. De har oftest gode innlegg, og gir gjerne gode og reflekterte råd ut fra egen erfaring. Og dét setter jeg pris på.

Anonymkode: 681ff...b60

Hyggelig å høre. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hit fordi det var så lite liv på doktoronline. Der skriver jeg mye, men synes dette forumet er underholdende. Hvis jeg kan hjelpe litt er det også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her for å guide kvinner, forumet heter jo kvinneguiden av en grunn :) 

Anonymkode: 73b04...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Prøv å post en lenke til Resett her og se hvordan det står til med ytringsfriheten. 

Anonymkode: 606a1...478

https://resett.no/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fikk hjertet mitt knust og jeg ville forstå mer hvordan kvinner fungerer.

Egentlig en slags desperasjon etter å forstå kvinner. De vil ligge med meg, men de vil ikke være med meg.

Anonymkode: 2c158...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er her for å guide kvinner, forumet heter jo kvinneguiden av en grunn :) 

Anonymkode: 73b04...a16

GENIALT Svar. ...Selv om jeg kom hit for å bli guidet av kvinner, da... i den derre mattråden... :plystre:

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Kjøttdeig, -og sånt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 8.8.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Ja for å si det sånn, hadde jeg datet noen for så å finne ut at han var på Kvinneguiden hadde jeg forlatt han tvert!! Noe mer avtennende enn så femi menn må man lete lenge etter..😂🤣

MENN mekker bil, drar på jakt, på turer sammen med gutta, trener og tar vare på sin kvinne og barn!

Anonymkode: d3ab9...459

Og du står på kjøkkenet hele dagen og stiller opp når greasmonkey'n din krever blowjob?

Hadde jeg hatt en dame som var så opptatt av å putte kjønn i bås, slik som deg, ville jeg kastet henne ut på dagen ;) Du kan trøste deg med at dét ikke får stakene i giv akt hos gutta heller.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å nei, ikke alle! 

KG hadde ikke vært det samme uten @Aragorn ll Elessar, @MortenMinstelønn, @FrankDrebin, @Katten.2.0, @Sliten&kjørt52 og flere som jeg ikke husker i farten.

Jada, det er en del menn som er her bare for å trolle og provosere. De hopper jeg som regel glatt over, for livet er for kort til å kjekle med slike. 

Mens disse som er nevnt over her, er blant mennene som tilfører forumet gode spørsmål, interessante refleksjoner, lun humor og en sunn dose mannlig synsvinkel. De har oftest gode innlegg, og gir gjerne gode og reflekterte råd ut fra egen erfaring. Og dét setter jeg pris på.

Anonymkode: 681ff...b60

Ja, enig.

 

Dessuten er politikk, reiseliv, generell debatt osv, ganske kjønnsnøytrale temaer.

 

Anonymkode: ca1c3...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.8.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Masse drama!

Anonymkode: 16c77...119

Trodde ikke dere likte drama jeg😏

Anonymkode: aa039...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her litt for tidtrøyte og for betre å forstå damer, men mest for å unngå å bli ein bitter, gretten gammal gubbe. Når eg ser alt folk slit med eller får seg til å sei her inne så tenkjer eg at mine problem her i livet er relativt små. Og så vandrar eg ut i det verkelege livet med eit smil om munnen. Så takk til KG for det.

Anonymkode: 89203...03b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...