Gå til innhold

Hold ungene dine inne....

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er i slike tilfeller jeg er FOR dødsstraff.

Det er helt ufattelig at noen kan gjøre noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren for at noe slikt skal skje er så fryktelig liten her jeg bor (ja, selv på langt større steder er den minimal) at jeg overhode ikke er bekymret for å la ungene fly fritt rundt omkring.

Faren for å dø i ung alder av fedme og livsstilssykdommer pga inaktivitet er i våre dager langt større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en syk verden, selv om det ikke var særlig vanskelig å gjette at dette hadde skjedd i USA...

Det å holde ungene sine inne blir vel frihetsberøvelse i ordets rette forstand, og det er nok ingen løsning, dessverre...

Men at det burde være dødsstraff for sånt som dette?

Ingen tvil!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en syk verden, selv om det ikke var særlig vanskelig å gjette at dette hadde skjedd i USA...

Det å holde ungene sine inne blir vel frihetsberøvelse i ordets rette forstand, og det er nok ingen løsning, dessverre...

Men at det burde være dødsstraff for sånt som dette?

Ingen tvil!!! :evil:

Denne underskriver jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger å ikke gå inn på linken for jeg sliter med historier som involverer barn.... :(

Men alt som har med misbruk av barn på en eller annen måte blir jeg forbannet over....... :kjempesinna:

Signerer sikkert, jeg og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg så det. Nei, det eneste som hjelper er å holde ungene sine i sin egen armkrok og deretter utstyre dem med tåregass når de har svart belte 10. dan i kampsport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferderlig at noen kan gjøre noe sånt med små barn... :-x under en forelesing som gjaldt etikk/hvordan behandle f.eks mordere eller mishandlere som et likeverdig menneske med krav på behandling, fikk vi råd om å tenke på at også mishandleren og morderen var noens barn, søsken, osv... Men i et sånn her tilfelle tror jeg at jeg ville hatt problemer med å fokusere slik. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Hva slags liv hadde ungene hatt dersom vi skulle holdt dem inne og kjørt dem overalt hvis de skulle noe ... ?

Det går an å ta visse forholdsregler uten at foreldre trenger å være hysteriske ... Et sånn et tragisk tilfelle som det med disse to uskyldige jentene klarer man faktisk ikke å unngå uten at man låser ungene inne ... Og det er vel ærlig talt ingen tjent med ?

Hvis jeg hadde vært bosatt et sted hvor ungene mine ikke kunne ferdes fritt utendørs uten tilsyn så hadde jeg flyttet på flekken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags liv hadde ungene hatt dersom vi skulle holdt dem inne og kjørt dem overalt hvis de skulle noe ... ?

Og hvordan ville de blitt som voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville i allefall rukket å bli voksne......

Du mener ikke i fullt alvor at barn skal begrenses i sin utfoldelse fordi et fåtall (alt over null barn er selvfølgelig for mye) barn i verden blir drept? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Ingen som skjønner noentingen her.......!!

Begrip at det er en mors frustrasjoner over en farlig verden, og ikke en halvgal kjerrring som vil forvrenge ungenes barndom som snakker her da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skjønner noentingen her.......!!

Begrip at det er en mors frustrasjoner over en farlig verden, og ikke en halvgal kjerrring som vil forvrenge ungenes barndom som snakker her da..........

Jeg for min del er ikke i stand til å forstå annet enn de ordene som skrives her....om det betyr at jeg ikke skjønner noenting...så er det for så vidt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

sixx, la meg lære deg et nytt ord, flittig brukt særllig i duskusjonssammenheng:

I-R-O-N-I.

ironi: uttrykksmåte som går ut på å si det motsatte av det man mener,men slik at den egentlige meningen likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor eller spott.

Kilde: Caplex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå

Jeg har opplevd "slemme menn" i min barndom, men jeg må allikevel "slippe" barna mine løs. Jeg kan ikke stenge dem inne, men jeg kan vise dem hvordan de

skal klatre i trær og hvordan de skal forholde seg til uønsket oppmerksomhet.

Jeg sitter med hjertet i halsen når ungene er forsinket, ikke kommer hjem til rett tid.... men det må jeg bare leve med.

Jeg har ikke førerkort så de må komme seg til skole og aktiviteter på apostlenes hester, far kan kjøre dem hvis det er for langt unna.

Ting kan skje overalt, men vi kan ikke sperre ungene våre inne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...