AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Det vil si at hvis jeg dør, så får han et stoooort beløp. Dette ordnet han visst da vi giftet oss, ca 10 år siden. Hvis han dør, får jeg ca 1 mill. Har jeg rett til å reagere? Anonymkode: 7e49e...057
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Det kan han da ikke gjøre uten at du har signert på det? Anonymkode: c4e26...279 13
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Har han forfalsket signaturen din vil han ikke få en krone. De er flinke å undersøke slikt før de utbetaler store beløper. Men har du ikke merket at du betaler ned på en dyr forsikring på masse år? Betaler han regninger for deg? Anonymkode: 18f7d...fd4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Jup lurt å forsikre hverandre. Du kan jo øke forsikringen på han. Bør dekke lånet på huset feks. Tenker du at han en eller annen gang kommer til å dytte deg over rekke på Kiel ferga liksom? Anonymkode: 8c07b...97a 10
Clefable Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Han kommer til å myrde deg. Har sett nok True Crime til å se hvor dette bærer... Tror uansett ikke han kan gjøre dette uten din samtykke? 9
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Just now, Clefable said: Han kommer til å myrde deg. Har sett nok True Crime til å se hvor dette bærer... Tror uansett ikke han kan gjøre dette uten din samtykke? Mord mot offerets samtykke skjer hver eneste dag. Anonymkode: 75cf2...c37 39
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Det er ikke lov å tegne forsikring i andre sitt navn. Så finner de det ut, så får han ikke en krone. Jeg og min mann tegnet livsforsikring på hverandre, men vi har barn, og det er sånn så vi da får nedbetalt boliglånet. Så vi får betalt boligen, og har en ok økonomi hvis den andre dør. Men ingen ville summer så vi blir rike. Anonymkode: 5a03e...296 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 Jeg trodde ikke det gikk an å tegne livsforsikring og få penger utbetalt UTEN at den forsikrede også har signert på dette? Altså man kan ikke i smug tegne en livsforsikring på sin samboer, vedkommende må signere og si seg enig i denne forsikringen i Norge. Sånn trodde jeg det var i alle fall. TS, var jeg i dine sko, ville jeg kontaktet forsikringsselskapet og spurt om det var påført en signatur på den forsikringen som liksom skulle forestille å være fra deg..... det er mulig han har forfalsket underskriften din. Anonymkode: 02a04...eeb 6
prt90 Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 1 million er ikke et stort beløp 🤣 Høres veldig fornuftig og ansvarlig ut av han. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 Just now, prt90 said: 1 million er ikke et stort beløp 🤣 Høres veldig fornuftig og ansvarlig ut av han. Det er hva hun får dersom HAN dør. Og nei, det er ikke et stort beløp. TS har ikke nevnt beløpet som sin mann får dersom hun dør. TS, hvordan fant du ut av dette? Fortalte han det uoppfordret? Som andre sier, han må mest sannsynlig ha forfalsket signaturen din.. Anonymkode: c2c73...9da 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 Er mannen din Arbogakvinnen? Anonymkode: 9bee4...78b 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mannen din Arbogakvinnen? Anonymkode: 9bee4...78b Haha- lurte på det samme. Anonymkode: f5de7...33c 3
_popcorn_ Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 Har dere vært gift i ti år, så burde det da være mulig spørre han om hvorfor han har gjort det, og hvordan han har klart det uten din signatur? Jeg ville syntes det var rart å ha veldig ulike forsikringsbeløp hvis økonomien ellers er ganske jevn. Men ville hatt høyere beløp på den ene dersom den står for størsteparten av husholdningens økonomi i hverdagen. 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 Bare å trå varsomt i døra fremover nå🤣 Anonymkode: afebc...4a7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #17 Skrevet 9. august 2019 Hm dette er rart, har han gjort det nå nettopp? For når jeg tegnet livsforsikring i voksen alder måtte jeg til legen og som regel er det div rusk i helsehistorikken sånn at det ikke er bare bare å få den forsikringen. Enten er dette bare tull, eller så lyver han for deg... Anonymkode: 68569...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #18 Skrevet 9. august 2019 Vi er kryssforsikret, men 10 mill er ikke mulig så sant dere ikke a) har enormt høy inntekt og b) har høy gjelsgrad.. Vi tjener begge over en mill i året og har 4 mill i boliglån og kan max få 8 mill i forsikring totalt - og nei, man trenger ingen signatur for å tegne forsikring på noen andre.. Anonymkode: 0cfc8...cb6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #19 Skrevet 9. august 2019 Sorry, dette tror jeg ikke noe på. 1) Du må gjennom helsekontroll hos legen 2) Du må signere kontrakten selv Så her troller du Anonymkode: 3e137...320
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #20 Skrevet 10. august 2019 På 7.8.2019 den 20.41, AnonymBruker skrev: Det vil si at hvis jeg dør, så får han et stoooort beløp. Dette ordnet han visst da vi giftet oss, ca 10 år siden. Hvis han dør, får jeg ca 1 mill. Har jeg rett til å reagere? Anonymkode: 7e49e...057 Dere er dekket for forskjellige summer?? Han får et mye større beløp om du dør enn omvendt? Og hvordan har han greid dette uten din signatur? Dette er faktisk ikke lov uten begges signatur. Anonymkode: 16611...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå