heiheihaha Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hei. Jeg har lyst til å få større rumpe og ja du vet mer timeglass figur. Også bedre kondis osv. Jeg har lasta ned noen trenings apper men alle koster penger etter 1 uke osv. Noen som vet om noen som er bra og gratis?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 5x5 stronglift appen ( fullkropps program med fokus på bein) Anonymkode: 6aa61...6ed
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 5 minutter siden, heiheihaha skrev: Hei. Jeg har lyst til å få større rumpe og ja du vet mer timeglass figur. Også bedre kondis osv. Jeg har lasta ned noen trenings apper men alle koster penger etter 1 uke osv. Noen som vet om noen som er bra og gratis? Får du dette via appen? 🙂 Hørtes spennende ut, samtidig ble du sjokkert over at de kostet penger. Tror nok ikke trening er noe for deg. Anonymkode: 0447f...636
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Nike+ har en del gratis treningsvideoer. De har også mulighet for større utvalg/ ukesplaner for betaling, men mye er tilgjengelig helt gratis. Anonymkode: c37bc...2e6
Sandum.PT Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Får du dette via appen? 🙂 Hørtes spennende ut, samtidig ble du sjokkert over at de kostet penger. Tror nok ikke trening er noe for deg. Anonymkode: 0447f...636 Kan da fint trene selv om man ikke ønsker å betale for apper, vel? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå