AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hvorfor gidde? Hva er så spesielt med pupper at man skal risikere. Anonymkode: 6d0f4...c68 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 kall det velvære. Anonymkode: 24299...c51
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Hadde aldri godtatt en dame med juksepupper utenom at det var en medisinsk grunn til det. Tragisk med de som gjør det bare for å få større. Anonymkode: 5daab...b0c 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri godtatt en dame med juksepupper utenom at det var en medisinsk grunn til det. Tragisk med de som gjør det bare for å få større. Anonymkode: 5daab...b0c Enig Jeg syntes det er greit folk tar dersom de har for mye heng og slikt. Men det kalles brystløft! Silikon er hel annen sak! Å stappe ting under huden for volum er noe skikkelig teit! Anonymkode: 6d0f4...c68 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: kall det velvære. Anonymkode: 24299...c51 Velvære er vel hygiene og hvor godt du tar vare på kroppen din. velvære er ikke å kjære huden med kniv for å legge ting inni og dermed sy det også gå rundt med pupper som kan gi kreft eller komplikasjoner. Anonymkode: 6d0f4...c68 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Naturlig er sexy. Anonymkode: 43b69...cf7 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Har selv dumpet en dame pga dette, hun hadde nydelig flotte håndfulle. Men ga seg aldri med gnålet om å få større, prøvde å sende henne til psykolog for å hjelpe henne med selvbildet og selvtilliten. Hjalp ikke. Så ha det bra skrudde kvinne. Anonymkode: 5daab...b0c 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har selv dumpet en dame pga dette, hun hadde nydelig flotte håndfulle. Men ga seg aldri med gnålet om å få større, prøvde å sende henne til psykolog for å hjelpe henne med selvbildet og selvtilliten. Hjalp ikke. Så ha det bra skrudde kvinne. Anonymkode: 5daab...b0c Du virker mer overfladisk enn henne Anonymkode: bb2d1...338 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Artikkelen er 16 år gammel, er nok litt flere i dag 😏 Anonymkode: d13d2...ab8 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri godtatt en dame med juksepupper utenom at det var en medisinsk grunn til det. Tragisk med de som gjør det bare for å få større. Anonymkode: 5daab...b0c Neida det sier du jo seff men det er jo en grunn til at "sånne damer" er mest pop blant menn.. Anonymkode: ab981...1e9 1
Gjest Alterego666 Skrevet 7. august 2019 #11 Skrevet 7. august 2019 For meg fremstår kroppsmodifikasjon som en uheldig kombinasjon av dårlig selvbilde, lav selvkontroll og for mye penger. Dette dødens triangel er en turn-off for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 Sikkert mange flere, har venniner og bekjente som har vært i Sverige og gjort det. Anonymkode: 5ee66...c84
Måsabjønnen Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Neida det sier du jo seff men det er jo en grunn til at "sånne damer" er mest pop blant menn.. Anonymkode: ab981...1e9 Det er de virkelig ikke. Kanskje for menn som kunne vært med på Paradise Hotel, da deltagere av begge kjønn som er med der er så fjerne at de neppe ble født i Melkeveien, men for menn flest er silikon turn off så det holder. Ikke at det er et veldig vanlig tema, men jeg kjenner så vidt jeg vet ingen som foretrekker kunstige kropper fremfor en naturlig. Et par (altså to) bryr seg ikke om silikon, mens de fleste synes det er alt fra negativt til direkte frastøtende. Ingen jeg kjenner godt nok til å vite hvem de er sammen med har en kjæreste eller kone med silikon. I min krets har folk rett og slett helt andre verdier, noe jeg er veldig glad for. Jeg er generelt veldig raus, men kosmetiske operasjoner er omtrent det eneste jeg ikke klarer å respektere folk for. Det fortjener tvert imot fordømming. Ellers traff Alterego666 spikeren på hodet. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 Denne tråden er så sykt i kontrast med puppebilde-tråden... og det verste er at folk ikke skjønner at mange bilder derifra er stjålet fra nettet.. på lik linje som det finnes troll som lager tulletråder, finnes det folk som kommenterer med tullepupper... Anonymkode: 164ab...a78 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 Eneste menn som liker silikon pupper er de kåte som kun vil knulle. Seriøse menn liker naturlige og ekte damer som er selvsikre og har selvkontroll! Anonymkode: 6d0f4...c68 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #16 Skrevet 8. august 2019 Her var det mange fordommer. Det er ikke bare håpløse paradise-deltagere, damer med for mye penger eller jenter som vil være pop hos gutta som har silikon/innlegg. Mange kvinner er misfornøyde med brystene sine etter fødsel og amming. De ønsker å fylle ut "teposene" slik at brystene blir mer som før, ikke ha oversized pupper. Så har du damer som er så og si flatbrystet, som bare vil ha en liten pupp for å fylle inn en bh. Du har damer med forskjellige pupper som ønsker å jevne ut og du har brystkreftrammede kvinner som får rekonstruere bryster. Kvinner med silikonbryster i 2019 er ikke de samme som tok det i 1993. Anonymkode: 03ac7...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå