AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Jeg fikk nylig vite av en venninne at hun og kjæresten bruker vibrator når de har sex slik at hun å kan komme. Jeg er ganske «ny» i dating gamet og har kun hatt one night stands. Så lurer på om det er flere som gjør dette? Er det isåfall hver gang? Anonymkode: 1860d...6f5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Er vel mer vanlig enn uvanlig 😂 Er ikke lett å få orgasme, samtidig som man ikke kan forvente at mannen sliter seg ut hver gang Anonymkode: 87265...358 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Dette blir mer og mer vanlig, men vær litt forsiktig. Noen menn ser på det som konkurranse. De tror at vibratoren tar bort behovet for dem (noe det gjør på en måte) Det de ikke skjønner er at de kommer aldri til å kunne matche en vibrator. Spesielt når de knuller på. Veldig vanskelig å knulle å fingre ei jente samtidig. Dessuten er slikking på klitten anderledes enn vibrator. De guttene som påstår vibrator tar bort deres nyttverdig bør du styre unna. De er også veldig ofte sjalu, og kontrollerende på andre måter. Anonymkode: 7f875...f12 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Nei, men så har jeg aldri forstått hva som er så godt med vibrering heller. Mulig jeg er unormal. Anonymkode: fd2ac...bea 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Dette blir mer og mer vanlig, men vær litt forsiktig. Noen menn ser på det som konkurranse. De tror at vibratoren tar bort behovet for dem (noe det gjør på en måte) Det de ikke skjønner er at de kommer aldri til å kunne matche en vibrator. Spesielt når de knuller på. Veldig vanskelig å knulle å fingre ei jente samtidig. Dessuten er slikking på klitten anderledes enn vibrator. De guttene som påstår vibrator tar bort deres nyttverdig bør du styre unna. De er også veldig ofte sjalu, og kontrollerende på andre måter. Anonymkode: 7f875...f12 Det har jeg opplevd i forhold, med resultatet han kom alltid, jeg aldri, så gikk lei av både mannen og sex med han.. Sjalu på en vibrator altså..sykt.. Anonymkode: b1070...0f8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Ja, men bare en gang i blant. Trenger den ikke for å komme, men vi begge synes det er litt spennende å bruke den innimellom. Anonymkode: 72e47...3f4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Så klart. Tar de med på ferier også. Kan redde en lang sommerferie det 🍩🍆 Anonymkode: 21f70...9fc 1
Nerine_ Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 Ja, innimellom. Men trenger den ikke for å komme, vi liker bare litt variasjon.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Godt gift på 17 året og sier bare JA. Kommer på en mye sterkere måte ved kombinasjon av han og viberator i tillegg. Kan komme mange ganger. Heldigvis har jeg en mann som nyter å se meg komme og lar seg ikke skremme av verktøy som hjelpemidler. Det vil ikke si det samme som at det aldri er slikking og fingring, men en god blanding. Og oftere med viberator enn uten. Kan anbefale små heftige, som kommer lett til, men også magic wand med strømledning. Anonymkode: 48f8a...eac 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 Jeg og dama har hver vår vibrator. Ofte onanerer vi sammen med hver vår. Anonymkode: 18a12...22c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #11 Skrevet 7. august 2019 Dildo ja, vibrator nei. Jeg vil ha jokk, ikke summing Anonymkode: 88688...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #12 Skrevet 7. august 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så klart. Tar de med på ferier også. Kan redde en lang sommerferie det 🍩🍆 Anonymkode: 21f70...9fc Hehe, samme her 😆 Anonymkode: d2973...8df
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Skrevet 7. august 2019 Dildo/vibrator her. Men ikke før vi hadde vært sammen en stund, og snakket mye om sex etc. Anonymkode: 0514b...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå