Gå til innhold

TLC, bare gamle repriser av samme program hver dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd med tlc. Tidligere sendt de forskjellige programmer hver dag, nå sender de for eksempel say yes to the dress 24 timer i døgnet.
Er det ferie eller noe?  Kommer dette til å fortsette tro?

Anonymkode: 32e85...766

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lineær-TV blir bare verre og verre. Og dummere og dummere. Og mer og mer reklame for hvert år. De graver sin egen grav. 

Anonymkode: b005a...d49

• Liker 5
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

..

Endret av middagshøyden
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt sykt! Hvorfor gjør de det? 

Anonymkode: 381d1...cca

AnonymBruker
Skrevet

De sier de feirer at august er mnd flest folk gifter seg, og dette feirer de ved å sende say yes to the dress 24 timer i døgnet i to forbanna uker. De har fått så mye kritikk på siden deres på Facebook, og de tar jo ikke til seg dette... Håper dette er siste gangen det skjer. 

Det verste er at de svarer folk i kommentarfeltet at man kan se på dplay, men de oppdaterer jo ikke programmene sine engang nettop pga de ikke får lov pga say yes to the dress. 

Og svarene er klipp og lim inn. Tror de har skjønt at de har flauet seg ut. 

Anonymkode: ed455...7e3

• Liker 5
Gjest kulLama
Skrevet

Tror tlc løste ferie avvikling  på denne måten he he. Men du så kjedelig det er å se kun brudekjole  . Men snart kommer de vanlige programmer igjen . 

Skrevet

Det verste er at det hopper frem og tilbake i sesonger. 

Så i stad på programbladet. Først s14e10 neste program s14e08 

sånt irriterer meg! 

Anonymkode: 381d1...cca

• Liker 3
Skrevet

Så det og undret meg jeg også. Så etter «happily ever after» 

Anonymkode: 2d1a4...06a

Skrevet

Det er bryllupsmåned nå. Så da går det i ett med 14 døgn i strekk med Yes to Dress 🤣 Me det er over på torsdag.

Skrevet

Møkka kanal som jeg aldri ser på lengre.
Samme med TV6....men av en helt annen grunn.
Enten så sender de ikke i HD eller så er det altibox sin skyld at jeg har den kun som SD.
På stor tv i stua så er bilde elendig....men brukbart via altibox appen på nettbrettet.

Anonymkode: e0822...11c

Skrevet

Dersom NULL personer følger med på denne TV-kanalen på grunn av dette, så kommer nok TV-kanalen til å finne på noe nytt i håp om å dra inn flest mulig TV-seere igjen. 

Problemet her er nok at temmelig mange seere fremdeles lar  alt mulig sludder stå der og surre - selv om de egentlig ikke er særlig interessert i det som går. 

Anonymkode: 48f1a...def

Skrevet

De påstår jo selv at de har hatt gode seertall på dette bryllupsmaratonet de nå har hatt gående (alt for lenge etter min mening), men ut ifra kommentarene på facebook å dømme så kan da det umulig stemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...