Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. mai 2005 #21 Skrevet 14. mai 2005 jez, den YSL pennen er fin, den har jeg også! vel, ikke bli lei deg! gå i butikken og prøv den kremen (den riktige) på hånden som jeg skrev, så er du sikker! er jo ikke akurat billig!
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 #22 Skrevet 14. mai 2005 Men hva med oss som ikke kan sminke oss selv? Hva er det vanlig å ta med av sminke selv? Skal jo ha prøvetime og skal høre da, men tenkte kanskje at det var greit å ha egen leppestift og mascara? Sliter ellers litt med dette med mascara jeg da... Regner med noen tårer på dagen, og vannfast er vel lurest.. Men jeg er fryktelig allergisk og den eneste mascaren jeg har funnet hittil som jeg tåler er Aco sin, men den er ikke vannfast.. Så kjedelig å være så sart... Den mascaraen jeg derimot har lagt min elsk på er YSL sin, husker ikke navnet just nå, og jeg er tom dessverre ( )...men en blir fort avhengig og den er vannfast. Du kunne kanskje prøvd? Koster rundt 200,- på parfymeri (220,- for 2 på taxfree)...men det er verdt det. Du kan jo høre med dem om hvordan den ligger an i forhold til allergi. Ellers, en god nr. 2 i mine øyne, er L´oreal Double Extension, men meg om det!
Edie Skrevet 14. mai 2005 #23 Skrevet 14. mai 2005 Jeg kan jo stikke innom et parfymeri og høre. Men føler at jeg har prøvd så mange. Har skikkelig nikkelallergi, og det er alltid bittelitt i alle mascaraer, selvom de sier at det ikke er det.... Kanskje bedre å få litt mascara under øynene som kan tørkes bort (da er det fint med to forlovere som kan passe ekstra på..), enn å få rødt eksem rundt øynene...
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 #24 Skrevet 14. mai 2005 Jeg kan jo stikke innom et parfymeri og høre. Men føler at jeg har prøvd så mange. Har skikkelig nikkelallergi, og det er alltid bittelitt i alle mascaraer, selvom de sier at det ikke er det.... Kanskje bedre å få litt mascara under øynene som kan tørkes bort (da er det fint med to forlovere som kan passe ekstra på..), enn å få rødt eksem rundt øynene... Men du, du har ikke vurdert å farge vippene "permanent" da...eller er det noe du reagerer på det også?
Edie Skrevet 14. mai 2005 #26 Skrevet 14. mai 2005 Men du' date=' du har ikke vurdert å farge vippene "permanent" da...eller er det noe du reagerer på det også?[/quote'] Har jeg aldri prøvd.. Trenger ikke sånn til vanlig. Sminker meg lite til daglig (nesten aldri) og øyevippene mine er naturlig mørke og lange. (En av få ting jeg er heldig med...) Men vil være ekstra fiin på dagen da
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #27 Skrevet 15. mai 2005 jeg skal IKKE ha "brunkrem" ... eller rouge... kjøp estee lauder`s " daywear plus" Er det denne?: http://www.esteelauder.com/templates/produ...UCT_ID=PROD2225 Hvis ikke, klarer du å finne den rette så jeg ikke kjøper feil?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #29 Skrevet 15. mai 2005 Kanskje dette kunne være noe for deg da Jannemm hvis du er avhengig? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...5580276245&rd=1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå