Gjest BC Skrevet 10. mai 2005 #1 Skrevet 10. mai 2005 Jeg skal bli sminket på den store dagen, og forventer at det blir endel tårer o.l.... Lurer derfor på hvordan jeg skal få rettet på sminken igjen. Kommer dere til å kjøpe sminken dere blir sminket med, eller bruke egen? Blir kanskje vanskelig å rette på sminken hvis man ikke har den riktige fargen på øyenskygge o.l.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. mai 2005 #2 Skrevet 10. mai 2005 klarere du ikke sminke deg seg da? jeg skal det, tårer har jeg vanskelig får å få.... så det går nok greit, kommer til å være nervøs isteden... har massiv panikkangst og agorafobi... :veldigsur:
Gjest BC Skrevet 10. mai 2005 #3 Skrevet 10. mai 2005 Har en tendens til å ta meg selv i ansiktet hele tiden. Gnikke og gnu... Livredd for å se bryllupsbilder med striper av rouge og foundation over ansiktet...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. mai 2005 #4 Skrevet 10. mai 2005 jeg skal IKKE ha "brunkrem" ... eller rouge... kjøp estee lauder`s " daywear plus" SUPERKREM, eller tryllekrem kaller de den... den er grønn, men på huden blir den UTROLIG! ubeskrivelig... huden får en sånn glød at det ikke er sant! jeg er avhengig av den!!! og den tas på akurat som en helt vanelig dagkrem... den er UMULIG å "gni" vekk, fordi den smelter inn i huden... jøjje.... super altså! dekk ugjevnheter med YSL "touce eclat" penn...
Gjest Brud2005 Skrevet 10. mai 2005 #5 Skrevet 10. mai 2005 En ting jeg har tenkt litt på er at når mine gledestårer kommer (og de kommer som regel i flommer) da er det greit med vannfast mascara, men hva med eyelineren da? Må den være vannfast ?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 jeg skal IKKE ha "brunkrem" ... eller rouge... kjøp estee lauder`s " daywear plus" SUPERKREM, eller tryllekrem kaller de den... den er grønn, men på huden blir den UTROLIG! ubeskrivelig... huden får en sånn glød at det ikke er sant! jeg er avhengig av den!!! og den tas på akurat som en helt vanelig dagkrem... den er UMULIG å "gni" vekk, fordi den smelter inn i huden... jøjje.... super altså! Det gøres utrolig bra ut! Passer denne kremen for alle hudtyper og hudfarger? (Har veldig lys hud). Hvor mye koster den?
Rioja Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 Jeg skal gå sminkekurs og lære å sminke meg selv. Jeg bruker minimalt med sminke til daglig, og vil se ut som meg selv (har vært i brullup hvor bruden har vært ugjennkjennelig!) Inkl. i prisen på sminkekurset er også sminke, så jeg regner med å "freshe" opp selv etterhvert. Tenkte også å ta med forloveren min på dette kurset. Koster ca. 500,- og kurset varer i 1 1/2 time :-)
Gjest Miss.Chanel Skrevet 11. mai 2005 #8 Skrevet 11. mai 2005 hei. koster 350; ca passer alle farger og hudtyper... den er ikke farget i seg selv, den er blågrønn... men din egen hud blir utrolig!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 11. mai 2005 #10 Skrevet 11. mai 2005 men bare så du vet det: du blir avhengi!
Gjest Brud2005 Skrevet 14. mai 2005 #12 Skrevet 14. mai 2005 Hmmm.. Nå har jeg kjøpt denne estee lauder`s " daywear plus" og brukt den, men jeg må ærlig talt si at jeg ikke helt skjønner hva som skiller den fra andre dagkremer.. Noen som kan beskrive erfaringen de har med den? Er det bare jeg som ikke ser de store forskjellene?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. mai 2005 #13 Skrevet 14. mai 2005 er det den kremen som er blågrønn? grå flaske? hmmm, er det den er det veldig snodig du ikke ser forskjell! prøv på ene håndflaten og sammelign uner en lampe! da ser du at den handa med kremen på , er glatt og gløder mere i huden! er du litt brun i ansiktet, så penere blir det.
ikka2011 Skrevet 14. mai 2005 #14 Skrevet 14. mai 2005 er det den kremen som er blågrønn? grå flaske? hmmm, er det den er det veldig snodig du ikke ser forskjell! prøv på ene håndflaten og sammelign uner en lampe! da ser du at den handa med kremen på , er glatt og gløder mere i huden! er du litt brun i ansiktet, så penere blir det. Hvor seller de denne kremen???
Gjest Brud2005 Skrevet 14. mai 2005 #16 Skrevet 14. mai 2005 er det den kremen som er blågrønn? grå flaske? hmmm, er det den er det veldig snodig du ikke ser forskjell! prøv på ene håndflaten og sammelign uner en lampe! da ser du at den handa med kremen på , er glatt og gløder mere i huden! er du litt brun i ansiktet, så penere blir det. Jeg kjøpte den på krukke for "normal skin".. Jeg skal se under lampen, jeg Ikke misforstå: den var veldig god på huden, men jeg hadde gledet meg til litt trylling også...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. mai 2005 #17 Skrevet 14. mai 2005 okei, dumt at du kjøpte feil! den på krukke er ikke lik!
Gjest Brud2005 Skrevet 14. mai 2005 #18 Skrevet 14. mai 2005 okei, dumt at du kjøpte feil! den på krukke er ikke lik! Så mye forskjell? Hun i butikken sa at det var samme kremen, bare til forskjellige hudtyper. Nå ble jeg nesten litt lei meg
TeddyToria Skrevet 14. mai 2005 #19 Skrevet 14. mai 2005 Hmmm, kanskje jeg skal gå til anskaffelse av den kremen!?? Har ikke så store hudproblemer annet enn at jeg fort får roser i kinnene og blir varm....Camomille-barn heter det visst! Ellers kan jeg bare skrive under på at YSL Touch Eclat er veldig god til å dekke ujevnheter!
Edie Skrevet 14. mai 2005 #20 Skrevet 14. mai 2005 Men hva med oss som ikke kan sminke oss selv? Hva er det vanlig å ta med av sminke selv? Skal jo ha prøvetime og skal høre da, men tenkte kanskje at det var greit å ha egen leppestift og mascara? Sliter ellers litt med dette med mascara jeg da... Regner med noen tårer på dagen, og vannfast er vel lurest.. Men jeg er fryktelig allergisk og den eneste mascaren jeg har funnet hittil som jeg tåler er Aco sin, men den er ikke vannfast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå