AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Noen som har noen gøyale eller rare fetisjer. Eller bare må gjøre noe på besøk hos folk? Kan bli en morsom tråd. Jeg kan starte: når jeg er på besøk hos folk, og må bruke deres toalett. Kan jeg finne på å ta tannkrem på tannkosten deres og pusse tennene mine 😂 Anonymkode: 192b1...fc9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 På besøk sniffer og ronker jeg med de brukte trusene hennes, hun vet at det er jeg og hun liker det... Anonymkode: bbfe9...823 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har noen gøyale eller rare fetisjer. Eller bare må gjøre noe på besøk hos folk? Kan bli en morsom tråd. Jeg kan starte: når jeg er på besøk hos folk, og må bruke deres toalett. Kan jeg finne på å ta tannkrem på tannkosten deres og pusse tennene mine 😂 Anonymkode: 192b1...fc9 Jeg pleier å dyppe tannbørstene til de jeg besøker i toalettet 😅 Anonymkode: 8aea1...b2e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Jeg bruker å vaske toalettet med tannbørsten jeg har stående fremme....i tilfelle noen av besøkende føler trang til å bruke min tannkost til å pusse tennene sine... Anonymkode: 54413...aaa 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Hallo! Vi er i 2019 nå... Alle har vel et ekstra bad og noen toaletter til gjester? Hadde aldri blitt aktuelt å la gjester bruke mitt bad/toalett 😝 Anonymkode: 8142f...27d
Gjest Alterego666 Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Vi er i 2019 nå... Alle har vel et ekstra bad og noen toaletter til gjester? Hadde aldri blitt aktuelt å la gjester bruke mitt bad/toalett 😝 Anonymkode: 8142f...27d Ja, slik har folk flest det i Gyldenløves gate.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Tror kanskje TS misforstår ordet fetisj.. Eller blir du faktisk opphisset av å bruke tannbørsten? Har mange fetisjer, men ingen som er så sterke at jeg mister hodet og går inn i min egen verden når fetisjen pirres. Anonymkode: f7e0c...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Vi er i 2019 nå... Alle har vel et ekstra bad og noen toaletter til gjester? Hadde aldri blitt aktuelt å la gjester bruke mitt bad/toalett 😝 Anonymkode: 8142f...27d Her i huset har vi ett bad:) men vet jo at ingen i vår krets bruker tannbørstene våres til slik tull... Anonymkode: f609f...723
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 På 7.8.2019 den 17.33, AnonymBruker skrev: Noen som har noen gøyale eller rare fetisjer. Eller bare må gjøre noe på besøk hos folk? Kan bli en morsom tråd. Jeg kan starte: når jeg er på besøk hos folk, og må bruke deres toalett. Kan jeg finne på å ta tannkrem på tannkosten deres og pusse tennene mine 😂 Anonymkode: 192b1...fc9 men som del av en fetish ? ja altså du blir kåt av å bruke andres tannbørste ? Uansett: takk for innlegg, har nå lagt tannbørsten i safen, mens jeg vurdere om jeg noen gang skal ha besøk igjen Anonymkode: aa2ea...778 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå