Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #1 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei. Jeg har det siste halve året vært plaget med utslett på siden av det ene låret. Det kan minne om store kviser som er klort opp..Det er ikke kviser.Det dannes skorper og det det vil nesten ikke gro..I perioder klør jeg på underkroppen generelt,vet ikke om det har noe med dette å gjøre. Noen som vet noe om dette og hva jeg eventuelt kan smøre på?Lite pent nå som det nærmer seg sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg ville anbefale deg å prøve hydrokortisonsalve som kan kjøpes respeptfritt på apoteket. Ellers så hjelper ofte sol på utslett... Hvis ikke det gir seg, burde du ta en tur til lege, for evt å få noe mot det.. MVH Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg ville anbefale deg å prøve hydrokortisonsalve som kan kjøpes respeptfritt på apoteket. Ellers så hjelper ofte sol på utslett... Hvis ikke det gir seg, burde du ta en tur til lege, for evt å få noe mot det.. MVH Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå