Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hvordan er det vanlig å beregne arbeidstiden når man er bortreist i forbindelse med jobben? Jeg har en lederstilling innen varehandel og skal på innkjøp to dager til uken med overnatting. Det er felles sosialt opplegg på kvelden. Hvordan beregner jeg hvor mange timer jeg har jobbet når disse to dagene er omme? Har lyst til å høre hvordan andre gjør det, for arbeidsgiveren min er en privatperson og gjør ikke alltid alt etter boka. Jeg er ikke så interessert i å bli avspist med å kun få godskrevet to vanlige arbeidsdager for dette når jeg bruker langt mer tid..

Anonymkode: 1bb17...184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen innspill??

Anonymkode: 1bb17...184

Skrevet

Ved jobbreiser hos oss får man ingenting mer enn for vanlige arbeidsdager samt dekket diett og reise/opphold...

Anonymkode: 93b00...123

Skrevet

I lederstilling som er unntatt arbeidstidsbestemmelsene er det ikke vanlig å få noe ekstra. Ellers er vel det vanligste å skrive for de timene du faktisk jobber, men ikke for sosialt opplegg som er frivillig. 

• Liker 1
Skrevet

I den forrige jobben min førte jeg timer for reise og den tiden jeg jobbet i forbindelse med ensterne kurs. I den jobben jeg har nå er betingelsen for å få delta på kurs at jeg bare fører vanlig arbeidstid. 

Anonymkode: 313cc...e0a

Skrevet

Vi får ikke betalt for sosialt opplegg. Vi får reisetid og faktisk arbeidstid. Jobber i kommunen 

Anonymkode: 86123...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...