AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hei. Jeg skal ta en bachelor på BI i Oslo nå til høsten. Første dagen er det satt opp i programmet; 09:30-13:30: social day 13:30-14:45: immatrikulering. Social day har jeg fått bekreftet at er fire timer med «bli kjent-leker», og immatrikuleringen er visstnok er slags seremoni. Ingen av delene er obligatoriske. Jeg er i slutten av 20-årene, og har bodd i Oslo hele mitt liv. Jeg starter på skolen for å studere, ikke for å feste osv, og har på ingen måte behov for å ta del i bli-kjent lekene og kommer heller ikke til å ta del i fadderukene. Det burde nevnes at jeg har studert før, og vet at det går helt fint å ikke ta del i fadder-opplegget. Jeg håper jeg likevel kan bli litt kjent med andre på min egen alder i klassen i løpet av året, så jeg har noen å skrive eventuelle oppgaver med. Er det noe her som har gått på BI og kan utdype litt mer hva som faktisk skjer denne første dagen, og eventuelt om jeg går glipp av noe ved å ikke dukke opp? 😊 Setter pris på alle svar! Anonymkode: b157b...af5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Ingen som vet☺️? Anonymkode: b157b...af5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Når jeg gikk, hadde vi et race på oslo fjorden som vi så på, det ble leid masse båter og det ble servert reker. Veldig gøy. Anonymkode: 71204...e3f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Og konsert. Du kan jo være med på et par av de store eventene. Bli kjent på en helt annen måte enn klasserommet. Trenger ikke være med på alt. Btw. Jeg var i samme situasjon som deg. Anonymkode: 71204...e3f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og konsert. Du kan jo være med på et par av de store eventene. Bli kjent på en helt annen måte enn klasserommet. Trenger ikke være med på alt. Btw. Jeg var i samme situasjon som deg. Anonymkode: 71204...e3f Tusen takk for svar! Var dette social day eller under fadderuka? 😊 Anonymkode: b157b...af5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Prøver meg på å dytte en gang til😊 Anonymkode: b157b...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå