AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hei. Har datet en mann i noen måneder nå, og det begynner å bli seriøst. Samtidig er det en ting som plager meg veldig og som jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til.. Han har to barn, med to forskjellige. Yngste har han 50/50 (mer i perioder) og forguder over alt. Han er en fantastisk far for hun. Men så har han også en til som er litt eldre og som han har så og si 0 samvær/kontakt med. Han har vært helt ærlig på at dette var resultat av et flyktig bekjentskap og at han ønsket abort, men det ønsket ikke mor. Og hun flyttet da tilbake til hjemstedet sitt noen timer unna og da har ting blitt som det har blitt. Det er ett veldig sårt tema for han og vi kan ikke prate så mye om det. Men jeg kjenner en del av meg sliter med situasjonen og hjerte mitt blør når jeg tenker på at det er en liten jente der ute som har en pappa som knapt anerkjenner din eksistens, mens han forguder din yngre søster. Jeg synes også det er litt «ubehagelig» å fortelle venner og familie at han har to barn, men bare ansvar for det ene. Min familie er i utgangspunktet ganske konservativ og ingen i min familie er skilt... Kjenner deler av meg mister litt respekten for han, samtidig så er jo dette noe jeg ikke har noe med egentlig... er det andre som er i samme situasjon? Hva føler dere rundt det? Hvordan kan man bare «glemme» sitt eget barn?? (Og jeg har ikke barn selv en gang..) Anonymkode: a2c2c...158 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Hadde ikke villet involert meg med en mann som gir faen i et uskyldig barn.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Når du er involvert i livet hans hr du selvfølgelig noe med det å gjøre. Det er min mening. Det er så viktig å dele alt og ikke sett lokk på noe. Jeg synes det er helt forferdelig at han forskjell behandler dem sånn. Dette er hans ansvar men du har lov å si det du mener. Anonymkode: b2e72...c99 8
Biloba Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er litt «ubehagelig» å fortelle venner og familie at han har to barn, men bare ansvar for det ene. Kjenner deler av meg mister litt respekten for han, samtidig så er jo dette noe jeg ikke har noe med egentlig... Anonymkode: a2c2c...158 Du bestemmer ikke over ham, men må jo vurdere om grunnverdiene hans samsvarer med hva du vil ha i en partner. Jeg hadde slitt med en som straffet eget barn fordi han ikke fikk presset moren til å ta abort. 10
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 Jeg hverken har barn eller ønsker noen, men dette hadde vært en dealbreaker for meg. Folk som ikke tar ansvar for ungene sine er siste sort, og du vet jo innerst inne at dette kan skje med ditt barn også, dersom dere skulle være uheldige. Anonymkode: 256a2...f76 11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Leste ikke hele innlegget, snu og stikk mens du enda har mulighet. Anonymkode: d064e...429 3
addict Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Min far var sånn. Mamma var med han å besøkte tvillingene han hadde fra før, før jeg var påtenkt. Hun ønsket at han skulle gjenoppta kontakt. Han hadde ikke engang ønsket abort, han var bare ikke til stede i livene deres i ettertid. Per i dag så er han en fantastisk far for de barna han etter hvert fikk med min stemor og som han "måtte" bo med. Vi som er fraskilt har valgt å kutte kontakten helt med han fordi han så og si bare har vært en sorg å ha i livet. Dvs 50% av barna hans. Dette burde mamma ha sett da hun møtte han og han ikke hadde spesielt mye kontakt med barna sine fra før. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 Helt fullstendig uaktuelt for min del, og det hadde jeg vært klinkende klar på. En mann som ikke gjør noe som helst for å beholde mye kontakt - eventuelt som lager et sant helvete for eksen er uaktuelt for meg å date/ha som fuckfriend eller kjæreste. No thanks. Han kunne krevd å ha feriesamvær, dra dit i helger osv. Anonymkode: 63255...e60 3
SoWhat? Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 Hvorfor syns han at det er sårt å snakke om? 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #11 Skrevet 7. august 2019 Dette er uten tvil den største dealbreakeren for meg. Det at han ikke tar ansvar for ett av barna sier mer enn nok om personligheten hans og hvordan han egentlig er som person. Anonymkode: 71b1b...b51 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #12 Skrevet 7. august 2019 15 minutter siden, hind said: Det største røde flagget som finnes. JA, ever!!! Anonymkode: 2b5a2...d13 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13 Skrevet 7. august 2019 Det hadde vært dealbreaker for meg, dessverre. Det hadde ligget der som en vond greie hele tiden, jeg hadde ikke klart å beundre ham på den måten man bør beundre sin kjære. Får man avkom, tar man ansvar for det, så lenge man frivillig var med på sexen. Jeg hadde heller ikke villet starte familie og få egne barn med en fyr som allerede har barn med to andre damer. Men sistnevnte handler vel mest om min egen forfengelighet/stolthet, at jeg hadde blitt flau over å være hans baby mama nummer 3... Anonymkode: 931fe...7ae 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #14 Skrevet 7. august 2019 Han hadde jeg ikke ønsket å involvere meg med. Ikke engang om alternativet var å leve alene resten av livet. Anonymkode: 9bebf...f38 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #15 Skrevet 7. august 2019 Jeg hadde ikke blitt sammen med en sånn mann. Jeg er selv alene med 2 barn, og her var vi gift da vi fikk barna, og han hadde større ønske om barn enn meg. Men han har de kun da det passer han, og gjør stor forskjell på de. Så i sommer har han fått seg ny dame, så da kan han ikke ha barna noe. Og jeg fatter ikke at hun ikke reagerer, da hun selv er enslig mor. Og i perioder da han fester mye, har fått seg dame eller lignende, så har han de 2 helger i året. Anonymkode: c1c3e...95a 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #16 Skrevet 7. august 2019 Min eks har null kontakt med våre felles barn. Han fikk et barn til etter vi ble skilt han heller ikke har kontakt med. Nå er han gift på nytt... Jeg fatter ikke hva slags kvinner som orker å være med sånne «menn». Man kan ikke synke lavere enn å drite i egne barn. Mitt råd til deg: LØP! 🏃♀️ Anonymkode: b1d49...205 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #17 Skrevet 7. august 2019 Dårlige fedre er vel det mest usexye som finnes. Når man ikke har kjærlighet for egne barn så har ikke jeg kjærlighet for de. Anonymkode: ebf77...8d2 6
Rucula Skrevet 7. august 2019 #18 Skrevet 7. august 2019 Jeg hadde uansett ikke involvert meg i en mann som har 2 barn med 2 forskjellige mødre... Hvis dere også får barn så blir det 3 barn med 3 mødre.... Aldri i livet 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #19 Skrevet 7. august 2019 Om han synes det er veldig sårt så viser det tydelig at han faktisk bryr seg. Det er stor sannsynlighet, siden han synes det er veldig sårt, at han faktisk vil ha noe med den ungen å gjøre, men ikke aner hvordan han skal få tatt opp kontakten. Jeg skjønner godt at når han i utgangspunktet ikke engang var sammen med mor, at han ønsket abort, og at mor flyttet langt bort så var det letteste for han å ikke ha noe forhold. Men det betyr virkelig ikke at han ikke vil Anonymkode: 8ba6e...599 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #20 Skrevet 7. august 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks har null kontakt med våre felles barn. Han fikk et barn til etter vi ble skilt han heller ikke har kontakt med. Nå er han gift på nytt... Jeg fatter ikke hva slags kvinner som orker å være med sånne «menn». Man kan ikke synke lavere enn å drite i egne barn. Mitt råd til deg: LØP! 🏃♀️ Anonymkode: b1d49...205 Du var jo sammen med han.... Anonymkode: 05417...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå