Gå til innhold

70 eller 130 IQ

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Eller så forteller de sannheten, men at de med såkalt normal intelligens holder kjeft fordi de synes det er flaut å opplyse om sin svært gjennomsnittlige intelligens. 

Anonymkode: daa4a...291

Det er flauere å skryte av høy intelligens. Det vet alle med høy intelligens.

Anonymkode: c4944...c4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk at de som påstår at de har over 130 her, er nærmere 70.

Eller så er det de som ikke tåler at andre forteller om sin høye iq særs preget av den norske janteloven ;) . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da som søren! Jeg som har skrytt av min høye intelligens til naboer, sjefen, fastlegen and you name it  ;) . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det tabu å ha litt høy iq? Hjelper meg mye både på jobb og privat, merker at jeg forstår raskere og løser problemer raskere en mange andre. Vil ikke bytte. (Er også en av dem med iq rundt 130 som henger på kg) 

Og hadde valgt partner med iq over 130, helt klart. Omgås mennesker jeg merker ligger en del over snittet i det daglige, liker dem veldig godt. Jeg sliter derimot litt sosialt når jeg omgås ett snitt av befolkningen. Er godt likt, men føler meg ikke «hjemme».

Anonymkode: 5d06e...d35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det tabu å ha litt høy iq? Hjelper meg mye både på jobb og privat, merker at jeg forstår raskere og løser problemer raskere en mange andre. Vil ikke bytte. (Er også en av dem med iq rundt 130 som henger på kg) 

Og hadde valgt partner med iq over 130, helt klart. Omgås mennesker jeg merker ligger en del over snittet i det daglige, liker dem veldig godt. Jeg sliter derimot litt sosialt når jeg omgås ett snitt av befolkningen. Er godt likt, men føler meg ikke «hjemme».

Problemet er at så lenge du ikke beviser at du har 130 eller høyre i IQ, som er forbeholdt 2% av befolkningen, så er det ingen som tror deg. Det vet en med høy intelligens og bruker det derfor ikke i sin argumentasjon. 

Det burde du visst, og når du ikke gjør det, så har du nok mer sannsynlig nærmere 70 enn 130.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mennesker med 70 i iq er funksjonshemmet, det hadde føltes som et overgrep. Det er også slitsomt i lengden og være sammen med og prate lenge med en slik person. Det går ofte i det samme. 

Jeg har aldri tatt noen iq test, hvorfor skulle jeg ha gjort det? Regner med at jeg er gjennomsnittlig. 

Anonymkode: 434ca...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes 130 er høyt? Jeg føler det var noe dårlig selv jeg da, fordi søskenet mitt har 145 og faren min har 150. Så om man først skal lyve så er det vel bedre å si at man har typ 150 da enn 130. 

Anonymkode: 2366a...4e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk målt 135 på en test en gang, men jeg husker ikke hvor seriøs testen var, og jeg tør ikke ta en ny en. Da vil jeg helle leve i forhåpning om at den siste traff godt :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Over 130, av naturlige årsaker :ler: 

Faglige utfordringer kan jeg diskutere på jobb. De trenger jeg ikke ta med meg hjem for å diskutere over middagsbordet, men jeg velger å dele livet med et oppegående menneske (og da blir det han med 130, ikke han med 70).

Anonymkode: 2a4e1...ca4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du synes 130 er høyt? Jeg føler det var noe dårlig selv jeg da, fordi søskenet mitt har 145 og faren min har 150. Så om man først skal lyve så er det vel bedre å si at man har typ 150 da enn 130. 

Mest sannsynlig løgnaktig familie.

Sjekk hvor lite sannsynlig at faren din har 150 IQ her:

https://www.iqcomparisonsite.com/iqtable.aspx

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ifølge mensa sin test har jeg 126 i iq og jeg ser ikke på meg selv som spesielt begavet akkurat. Hadde nok derfor gått for noen med iq over 130.

Anonymkode: e6af0...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du måtte velge om partner var under 70 eller over 130 IQ. Hva ville du valgt, og hvorfor?

En med over 130 fordi at en som har bare 70 i IQ har visst downs. 

Anonymkode: f9c22...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tabu å ha høy IQ, Men det er rett og slett statistisk umulig at alle på KG har det. Så når alle her på KG sier at de har en IQ på over 130 da sier det seg selv at de fleste lyver. 

Anonymkode: f4fea...d15

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tabu å ha høy IQ, Men det er rett og slett statistisk umulig at alle på KG har det. Så når alle her på KG sier at de har en IQ på over 130 da sier det seg selv at de fleste lyver. 

Anonymkode: f4fea...d15

Ser ikke mange som sitter og skryter av iq’en sin på kg? :klo: Ingen påstår det er tabu heller. Nå skjønner jeg ikke hva som menes igjen.... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri målt min iq, men har fullført høyere utdannelse, så regner med jeg er gjennomsnitts.  Jeg ville uansett heller valgt en som er smartere enn meg,  enn en som er psykisk utviklingshemmet. Å ha en psykisk utviklingshemmet partner, hadde ikke gitt meg noe.  

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig løgnaktig familie.

Sjekk hvor lite sannsynlig at faren din har 150 IQ her:

https://www.iqcomparisonsite.com/iqtable.aspx

Det er lite sannsynlig statistisk sett, men det betyr ikke at han ikke har det. Jeg vet at han har så høy IQ, jeg har sett testen. Om du tror at det er løgn får være ditt problem. Høres mer ut som at du er sjalu. Du kan ikke gjøre noe med din IQ, men du kan ihvertfall gjøre ting i livet ditt som gjør deg mer fornøyd med deg selv og eget liv og dermed blir du også mindre sjalu på andre mennesker. 

Eksen min var forøvrig akkurat sånn som deg. Vi tok testen sammen og han fikk 110 og ble helt sykt sjalu og sur og tverr da han fikk vite mitt resultat. Sjalusien hans ødela forholdet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

OMG LOL. Så lav IQ dere her inne har. Jeg har selv 350 i IQ og stortrives med det.

Anonymkode: e5685...b81

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lite sannsynlig statistisk sett, men det betyr ikke at han ikke har det. Jeg vet at han har så høy IQ, jeg har sett testen. Om du tror at det er løgn får være ditt problem. Høres mer ut som at du er sjalu. Du kan ikke gjøre noe med din IQ, men du kan ihvertfall gjøre ting i livet ditt som gjør deg mer fornøyd med deg selv og eget liv og dermed blir du også mindre sjalu på andre mennesker. 

Eksen min var forøvrig akkurat sånn som deg. Vi tok testen sammen og han fikk 110 og ble helt sykt sjalu og sur og tverr da han fikk vite mitt resultat. Sjalusien hans ødela forholdet. 

Nå skal jeg ikke nevne min, dog har jeg lært mye av de "nornale" da man ofte overanalyserer selv. IQ er ikke noe annet enn å se logikken i forskjellige figurer og hva som kommer hvor. ( da snakker jeg om mensa testen). Det betyr ikke man er god i matte, er god i historie, er gos på sosial prat, er gos på å være praktisk osv. Det sier bare man ser løsningen på akkurat det problemet man får utdelt.  Så jeg er faktisk ike smartere enn andre.  Finnes inget kjedeligere enn å snakke med mennesker som tror IQ er basert på hvor flinke vi er i alt.

Anonymkode: a1ddb...af4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, tirben skrev:

Har aldri målt min iq, men har fullført høyere utdannelse, så regner med jeg er gjennomsnitts.  Jeg ville uansett heller valgt en som er smartere enn meg,  enn en som er psykisk utviklingshemmet. Å ha en psykisk utviklingshemmet partner, hadde ikke gitt meg noe.  

Folk er så opptatt av utdannelse. Som om at det forteller hva slags moral og verdier et menneske har. Man hopper jo over noe ganske viktig ved å være så opptatt av det, f.eks hvem er folk sjelsmessig? En høy stilling er ikke synonymt med å være kjempe intelligent altså. De fleste klarer å lese seg til høyere utdannelse. Ikke vanskelig å pugge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG LOL. Så lav IQ dere her inne har. Jeg har selv 350 i IQ og stortrives med det.

Anonymkode: e5685...b81

Lol så høyt blodtrykk noen av dere har a? :ironi: :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...