Gå til innhold

70 eller 130 IQ

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet det er mastergrader innen helse? Så lenge IQn er mellom 90 og 150, så er det faktisk ikke syore forskjellet på oss. Ja noen kan man diskutere "dypere" med. Men det er jo ikke akkurat det mest givende i livet.

Anonymkode: a1ddb...af4

I beg to differ

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 130, så klart. Jeg kan ikke ha en partner som er psykisk utviklingshemmet, det ville vært et overgrep fra min side. Dessuten kunne jeg tenkt meg en partner som var sånn noen lunde like smart som meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge IQn er mellom 90 og 150, så er det faktisk ikke syore forskjellet på oss. Ja noen kan man diskutere "dypere" med. Men det er jo ikke akkurat det mest givende i livet.

Anonymkode: a1ddb...af4

Haha nå må du gi deg da! Personer med så ulik iq kan neppe utvikle et meningsfullt forhold. Det blir som om en voksen og en 12-åring skulle henge sammen, kjedelig for begge parter 

Anonymkode: aeca5...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alle på kg over 130 i IQ eller er det bare tilfeldig at alle med 130 i IQ kom til denne tråden for å fortelle om det?

Anonymkode: e8e3b...b27

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 130 selv, men trenger ikke en partner som har akkurat det eller høyere. Jeg tester ikke IQ på de jeg dater, men det er viktig for meg at han er reflektert og oppegående. 

Anonymkode: 2366a...4e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har alle på kg over 130 i IQ eller er det bare tilfeldig at alle med 130 i IQ kom til denne tråden for å fortelle om det?

Det virker sånn.

Men siden gjennomsnittet i Norge er 103 så sier statistikken at de fleste lyver. 

Anonymkode: f4fea...d15

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker sånn.

Men siden gjennomsnittet i Norge er 103 så sier statistikken at de fleste lyver. 

Rimelig spesielt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle på KG har høy iq, er pene, får mer og mer draget når de blir eldre, har trang vagina etc. Kun kremen av befolkninga henger her 🤭

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har høy IQ, men tror ikke jeg er innehaver av så mye EQ. 

Anonymkode: a792a...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 130 selv, men trenger ikke en partner som har akkurat det eller høyere. Jeg tester ikke IQ på de jeg dater, men det er viktig for meg at han er reflektert og oppegående. 

Anonymkode: 2366a...4e4

Helt enig. Ikke blekeste hva min score er, men jeg vet jeg har over gjennomsnittet (testet hos arbeidspsykolog for noen år siden). Det er det jeg også setter mest pris på, folk som reflekterer og tenker. Fortrinnsvis i logiske baner fremfor i hasjrus.

Nysgjerrighet er en gudegave.

Anonymkode: 0c2fd...983

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i god gammel KG-ånd er alle i tråden genier.  Ingen har normal eller under normal IQ.  🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I følge mensas hjemmetest har jeg 142 i IQ. 

I jobben min får jeg betalt for å være med de med IQ på rundt 70, så det er rimelig uaktuelt.

Anonymkode: 620f5...520

Jeg gadd ikke fullføre hjemmetesten og bare gjetta halvparten av svarene, likevel fikk jeg en IQ på 110.  Tror ikke du skal legge så veeeldig mye i den testen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror faktisk at de som påstår at de har over 130 her, er nærmere 70.

Anonymkode: c4944...c4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er faktisk NOEN litt negative ting med en smart partner, da. 

- De er gjerne veldig foretaksomme/rastløse i tillegg. Skal lære noe nytt stort sett hele tiden. Å ligge en uke på stranda i Syden får min kjæreste mark bare ved tanken på.

- Analytisk og emosjonell intelligens er ikke det samme, og det er ikke gitt at personen er god på sistnevnte. 

- Du vil aldri føle tilfredsstillelsen ved å gruse dem fullstendig i en diskusjon/samtale om noe du trodde du kunne godt og virkelig hadde forstått.

Jeg er ikke dum selv, har en doktorgrad og relevant jobb (men har aldri, og kommer aldri, til å ta IQ-test). Og jeg ønsket meg og er stort sett godt fornøyd med min smarte kjæreste. 

Anonymkode: 1d363...ca6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 hour ago, SupaWoman said:

Jeg gadd ikke fullføre hjemmetesten og bare gjetta halvparten av svarene, likevel fikk jeg en IQ på 110.  Tror ikke du skal legge så veeeldig mye i den testen. 

Veldig få har tatt en reell iq-test, det er stort sett bare folk som søker seg til mensa som har gjort det. Det folk i denne tråden snakker om er som du sier tulletester på nettet 🙂 Der alle får skyhøy iq. 

På sesjon i militæret tar man en intelligenstest, men den gir ikke iq. Bare en score fra 1-9 eller noe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det virker sånn.

Samme fenomen som at 90% av alle nordmenn mener de er en over gjennomsnittlig god sjåfør. Våre tanker om oss selv er virkelighetsfjern.

Meg selv inkludert, selvsagt.

Anonymkode: dd9c0...171

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Samme fenomen som at 90% av alle nordmenn mener de er en over gjennomsnittlig god sjåfør. Våre tanker om oss selv er virkelighetsfjern.

Meg selv inkludert, selvsagt.

Anonymkode: dd9c0...171

Ikke undervurder deg selv nå. Det er den andre grøfte. Du har i det minste selvinnsikt.

Anonymkode: c4944...c4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle på KG skriver at de har IQ langt over gjennomsnittet. statistikken sier at de fleste av dere lyver.

Eller så forteller de sannheten, men at de med såkalt normal intelligens holder kjeft fordi de synes det er flaut å opplyse om sin svært gjennomsnittlige intelligens. 

Anonymkode: daa4a...291

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...