Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig skulle jeg ni-lest mot eksamen jeg, nå. En av de få dagene i mai min lille pode har barnehagedag, og her sitter jeg og ikke makter å lese ei bok... det samme skjer på kvelden, alt mulig annet kan jeg finne på, men lese pensum: Nope. Tar boka opp, men får ikke med meg et ord av det som står. Har noen tips? Hvor jeg kan finne lese- og arbeidslysten? Eller har noen litt motivasjon til salgs? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager, men det er like dårlig stilt her....

Send meg litt om du finner da :tunge1:

Skrevet

Bare en liten innsats nå, så er dere ferdige med skiten...Gjøres det ikke nå, må det jo bare gjøres siden, og arbeidet hoper seg opp og ledsages av dårlig samvittighet på veien.

Vær god mot deg selv, les nå.

Skrevet
Bare en liten innsats nå, så er dere ferdige med skiten...Gjøres det ikke nå, må det jo bare gjøres siden, og arbeidet hoper seg opp og ledsages av dårlig samvittighet på veien.

Ja, for DET hjalp... :roll:

Den dårlige samvittigheta er inntakt, det var LESELYST jeg etterlyste! :P

Skrevet

Ja, for DET hjalp... :roll:

Den dårlige samvittigheta er inntakt, det var LESELYST jeg etterlyste! :P

he he.. jeg kjenner meg sånn igjen..

Hva leser du på da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje arbeidslysten din er på ferie,sånn som min :roll:

Skrevet

he he.. jeg kjenner meg sånn igjen..

Hva leser du på da?

Skal opp i sosiale fag. Du, da? :)

Skrevet
Kanskje arbeidslysten din er på ferie' date='sånn som min :roll:[/quote']

Ja, det må være sånn... For den er ikke i huset, har leita fra loft til kjeller. Så i bilen og i hagen og, men var ikke der heller, gitt. :ler:

Skrevet

Skal opp i sosiale fag. Du, da? :)

Jeg leser ikke akkurat nå for tiden, for jeg tok etpar skippertak og slapp unna eksamensmaset for etpar år siden. Medisinske/biologiske fag. Men jeg minst like lat og vrang som deg når det kom til lesingen og velmenende råd mens det stod på.

Det som ofte hjalp meg var å se etter det i stoffet jeg kunne få bruk for i mitt daglige liv, hva som var morsomt å vite for å styrke min allmenne kunnskap - altså ikke hva som nødvendigvis var viktigst for å bli en flink "det jeg jobber med i dag".

Fortell om det du synes er mest interessant i stoffet du leser - eller skulle ha lest, he, he - slå det opp, les det godt og kom tilbake og skriv om det, vel.

Skrevet

Jeg leser ikke akkurat nå for tiden, for jeg tok etpar skippertak og slapp unna eksamensmaset for etpar år siden. Medisinske/biologiske fag. Men jeg minst like lat og vrang som deg når det kom til lesingen og velmenende råd mens det stod på.

Det som ofte hjalp meg var å se etter det i stoffet jeg kunne få bruk for i mitt daglige liv, hva som var morsomt å vite for å styrke min allmenne kunnskap - altså ikke hva som nødvendigvis var viktigst for å bli en flink "det jeg jobber med i dag".

Fortell om det du synes er mest interessant i stoffet du leser - eller skulle ha lest, he, he - slå det opp, les det godt og kom tilbake og skriv om det, vel.

:) skal ikke kjede dere med alt som burde, skulle, kunne vært lest... ;)

Akkurat nå tenker jeg litt sånn: Det er jo så leeenge til eksamen, + at jeg merker at jeg føler at jeg "kan nok til å stå". Men, er egentlig en streber av natur, så får håpe at motivasonen dukker opp etterhvert. Men takk for gode råd! :bukke:

Skrevet

Det eneste som hjalp meg, var å gå til Blindern. Har aldri maktet å åpne en pensumbok hjemme, men å gå på lesesalen funket veldig bra. Så, moralen er: Ikke let hjemme etter leselysten, fordi den har selvsagt stukket avgårde til biblioteket for å finne flere bøker... :wink:

Skrevet

:) vant til å lese hjemme, jeg. Og jeg håper ikke arbeidslysta har dratt til biblioteket, for jeg tror det er stengt for tiden! :roll:

Bor på en plass der det har åpent et par timer enten på ettermiddagen eller på formiddagen. :)

Skrevet

Jeg kan bare fortelle .. den er ikke her :wink:

Skrevet
:) vant til å lese hjemme, jeg. Og jeg håper ikke arbeidslysta har dratt til biblioteket, for jeg tror det er stengt for tiden! :roll:

Bor på en plass der det har åpent et par timer enten på ettermiddagen eller på formiddagen. :)

Ingen lesesal? :o Da hadde jeg strøket til eksamen! :ler:

Skrevet

Ingen lesesal? :o Da hadde jeg strøket til eksamen! :ler:

:-) studerer desentralisert, så hadde jeg vært avhengig av lesesal, hadde det gått dårlig. :P

Gjest borghild
Skrevet

Arbeidslyst? Nei, den har jeg IKKE sett!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...