Cammy30 Skrevet 7. august 2019 #1 Del Skrevet 7. august 2019 Hei jeg tenkte å ha potetmos til middag i dag og har pose potetmos, men jeg har desverre ikke melk, kan jeg bruke matfløte i stedet? hvordan blir konsistenteb da? Evt. Smaker det anderledes med fløte istdenfor melk? Har aldri blandet det med fløte før. Er takknemlig for all svar. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #2 Del Skrevet 7. august 2019 Bruker alltid fløte, smaker MYE bedre da! Det er noe jeg gjør på alt av posemiddager/supper/gryter osv. Bytter ut margarin med smør, og melk med fløte. Anonymkode: 362a1...8a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2019 #3 Del Skrevet 7. august 2019 Hjemmelaget smaker i vertfall bedre med fløte. Så det gjør helt sikkert pose også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammy30 Skrevet 7. august 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2019 Det skal jeg prøve ut 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #5 Del Skrevet 7. august 2019 Det går også an å bytte ut litt av fløten med vann, men best blir det med bare matfløte. Anonymkode: 06106...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 7. august 2019 #6 Del Skrevet 7. august 2019 litt buljongpulver i vannet gjør også bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammy30 Skrevet 7. august 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2019 Har hørt at man tar 50/50 av vann og fløte. Hvor mye dl er det 🤔? Regner med at det pleier at det er vanlig med ca 2 dl melk/fløte og ca 4dl eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 8. august 2019 #8 Del Skrevet 8. august 2019 Om jeg bruker fløte istedet for melk, så bruker jeg ca 1/3 fløte, og resten vann. Jeg synes det blir mye tykkere konsistens om jeg kun bruker fløte istedet for melk, og for mektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. august 2019 #9 Del Skrevet 8. august 2019 Trenger ikke bruke fløte heller, lager like ofte posemos med bare vann. Smaker nesten helt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå